SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: wzrosty na rynku miesięczników młodzieżowych

Styczeń 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała większą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskał najwięcej?

Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 286 egz. (wzrost o 32 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się ''Popcorn" (Axel Springer Polska) z wynikiem 136 712 egz. (wzrost o 30 proc.) a na trzecim ''Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 124 434 egz.(wzrost o 4,5 proc.).

styczeń

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 157286 119114
Popcorn 136712 104651
Fun Club 124434 119030
Dziewczyna 122192 161816
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 77930 67595


2008/2007

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 157286 161160
Popcorn 136712 65042
Fun Club 124434 116207
Dziewczyna 122192 108418
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 77930 63122

Dołącz do dyskusji: ZKDP: wzrosty na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl