SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Studiu Perspektywa

Mariusz Pik objął stanowisko Account Managera w Studiu ArchitekturyMarki Perspektywa. Będzie odpowiadać za projekty z zakresukomunikacji konsumenckiej.

Z branżą reklamową związany jest od 1997 roku. Pracę zaczynał wLeo Burnett Warszawa. W następnych latach doradzał w Euro RSCG NewEurope takim firmom jak Peugeot, Citroen, czy Intel, a następnie -w TBWA\Warszawa - powierzono mu obsługę marek z portfolioMasterfoods.

Ostatnio pracował w Young&Rubicam, gdzie odpowiadał zawszystkie marki z portfolio Colgate Palmolive oraz markę AlfaRomeo.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Studiu Perspektywa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl