SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZPR Media konsoliduje biura sprzedaży magazynów budowlanych i wnętrzarskich. Na czele Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk

W ramach pionu sprzedaży magazynów spółki Time (Grupa ZPR Media) połączono biura reklamy tytułów budowlanych i wnętrzarskich. Szefową nowej struktury została Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny ds. wydawnictw.

Podlegają jej bezpośrednio Marta Niwińska (dyrektor handlowy biura reklamy magazynów wnętrzarskich i budowlanych) oraz dyrektor segmentu zdrowie i parenting - Barbara Jednacz, która dołączyła do spółki w lutym ub. roku.

Jak podano w komunikacie "połączenie biur reklamy ma na celu centralizację obsługi sprzedaży, co ma się przełożyć na wyższą jakość i efektywność obsługi klienta. Pozwala także na poszerzenie i wzmocnienie oferty reklamowej". - Naszym priorytetem w najbliższym czasie będzie rozwijanie współpracy z biurem sprzedaży radia. Zamierzamy ofertować nasze magazyny, katalogi oraz serwisy internetowe poprzez regionalne biura sprzedaży, działające dotychczas na rzecz marek radiowych. Lokalne siły będą stanowiły istotne wsparcie dla naszych produktów- zapowiada Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk.

W ramach tego projektu (sprzedaż tytułów prasowych przez regionalne biura sprzedaży radia), Miszczyńska-Włodarczyk współpracuje bezpośrednio z Jarosławem Krysiakiem (dyrektor krajowy sprzedaży bezpośredniej) i Mariuszem Szusterem (zastępcą dyrektora krajowego sprzedaży bezpośredniej).

Pion sprzedaży magazynów skupia marki: „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architektura-murator”, „Zdrowie”, „M jak Mama” i „Podróże”, serwisy internetowe Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, a także informatory i katalogi ukazujące się pod marką Murator.

Dołącz do dyskusji: ZPR Media konsoliduje biura sprzedaży magazynów budowlanych i wnętrzarskich. Na czele Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mózg
Czyli sprzedaż oferty dla klientów budowlanych będzie teraz w rękach dotychczasowych specjalistów od sprzedaży radia, co "ma się przełożyć na wyższą jakość i efektywność obsługi klienta."?

Na pewno tak się stanie..
odpowiedź