SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI

- Na wielu światowych rynkach dostępne są badania mające charakter waluty i stanowiące standard dla mediów oraz badania cross-mediowe realizowane różnymi metodami. Z definicji służą one różnym celom. Propozycję konkurencji należałoby oceniać z perspektywy kategorii właśnie badania cross-mediowego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Media fakt pojawienia się jednoźródłowego badania Gemius/PBI.

Dołącz do dyskusji: Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
Od wielu lat maja zapewnioną dominację na rynku, robią do chcą. Ich badanie to czarna skrzynka, ma się nijak do obecnego korzystania z telewizji (różne urządzenia, serwisy, aplikacje, przemieszczanie się respondenta i skakanie po urządzeniach). Myślą za są zbyt wielcy, by wypaść z polskiego rynku? Pycha przed upadkiem kroczy 😂
odpowiedź
User
s
nie daj sie ss.zz.pp.ii.ee.gg.oo.ww.aa.cc gg.ee.mm.ii.uu.ss.oo.ww.ii

na w m wiele n.i.e.w.y.g.o.d.n.y.c.h slow jest zabronione. stosuj do przegladania do da te k bl ok er re kl am a.d g.u.a.r.d, kto ry zn aj dz ie sz na c.h ro me go og le co.m / we b st or e i ap ps ap pl e co.m (na te le fo nie, mu si sz wc ho dz ic z fi re fo ks, ki wi, y an de ks i sa fa ri br ow se r) wy la cz w a.d.g.u.a.r.d, w se kc ji tr yb uk ry ty, op cj e id en ty fi ka cj i pr ze gl ad ar ki a bedziesz nierozpoznawalny

c.h ro me go og le co.m / we b st or e, do da te k do pr ze gl ad ar ki um at ri ks i wy la cz w n im ws zy st ki e zb ed ne el em en ty po rt al i a ob ci az e nie pro ce so ra i r am mo c no sie zm ni ej sz y.

wy la cz se le kt yw ni e sa mo st ar tu ja ce wi de o do da tk ie m - di sa bl e ht ml 5 au to pl a y.

nie po tr af i sz na po rt al ac h n.e.u.t.r.a.l.i.z.o.w.aa.cc monitow o w.y.l.a.c.z.e.n.i.e b.l.o.c.o.w.a.n.i.a re kl am ?
w ej dz na dd.oo.bb.rr.ee.pp.rr.oo.gg.rr.aa.mm.yy.ppll
po ko mp le ks ow e po ra dy jak się go po zb yć. wp i sz w wy sz uk iw ar ce do me nę, pl us mo j nn.ii.cc.kk a tr af i sz

mm.yy-mm.oo.bb.ii.ll.ee.ppll
po rt al dla pr ep ai do wc ow. ra nk in gi op er at or ow ofe rt na ka rte, pa ki et ow i.n.t.e.r.n.e.t.o.w.y.c.h

d.e.r.i.c.k
odpowiedź
User
Lider
nie daj sie ss.zz.pp.ii.ee.gg.oo.ww.aa.cc gg.ee.mm.ii.uu.ss.oo.ww.ii

na w m wiele n.i.e.w.y.g.o.d.n.y.c.h slow jest zabronione. stosuj do przegladania do da te k bl ok er re kl am a.d g.u.a.r.d, kto ry zn aj dz ie sz na c.h ro me go og le co.m / we b st or e i ap ps ap pl e co.m (na te le fo nie, mu si sz wc ho dz ic z fi re fo ks, ki wi, y an de ks i sa fa ri br ow se r) wy la cz w a.d.g.u.a.r.d, w se kc ji tr yb uk ry ty, op cj e id en ty fi ka cj i pr ze gl ad ar ki a bedziesz nierozpoznawalny

c.h ro me go og le co.m / we b st or e, do da te k do pr ze gl ad ar ki um at ri ks i wy la cz w n im ws zy st ki e zb ed ne el em en ty po rt al i a ob ci az e nie pro ce so ra i r am mo c no sie zm ni ej sz y.

wy la cz se le kt yw ni e sa mo st ar tu ja ce wi de o do da tk ie m - di sa bl e ht ml 5 au to pl a y.

nie po tr af i sz na po rt al ac h n.e.u.t.r.a.l.i.z.o.w.aa.cc monitow o w.y.l.a.c.z.e.n.i.e b.l.o.c.o.w.a.n.i.a re kl am ?
w ej dz na dd.oo.bb.rr.ee.pp.rr.oo.gg.rr.aa.mm.yy.ppll
po ko mp le ks ow e po ra dy jak się go po zb yć. wp i sz w wy sz uk iw ar ce do me nę, pl us mo j nn.ii.cc.kk a tr af i sz

mm.yy-mm.oo.bb.ii.ll.ee.ppll
po rt al dla pr ep ai do wc ow. ra nk in gi op er at or ow ofe rt na ka rte, pa ki et ow i.n.t.e.r.n.e.t.o.w.y.c.h

d..e.r.i.c.k
odpowiedź