SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,5 mln widzów „Po prostu” Tomasza Sekielskiego. TVP1 planuje kolejny sezon

Program Tomasza Sekielskiego „Po prostu” przyciągał do TVP1 zimą i wiosną średnio 1,46 mln widzów. Audycja przegrała ze wszystkimi swoimi konkurentami z pasma, ale powróci jesienią. Wpływy z reklam wyniosły 6,5 mln zł.

„Po prostu” to autorski program reportersko-śledczy Tomasza Sekielskiego. Magazyn wszedł na antenę 8 stycznia br. i był nadawany we wtorki o 20.20 aż do 4 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia programu wyniosła 1,46 mln osób. Przełożyło się to na 9,17 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 7,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W czasie emisji „Po prostu” TVP1 przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, emitująca w tym czasie głównie końcówkę „Barw szczęścia” i „M jak miłość”, co dało jej 32,52 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasowała się TVN („Na Wspólnej”, „W11”; 14,25 proc.), a na trzecim - Polsat (filmy fabularne; 13,16 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 też była czwarta, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 169 730

32,52%

28,71%

TVN

2 265 515

14,25%

14,02%

Polsat

2 091 787

13,16%

15,56%

TVP1 - Po prostu

1 457 286

9,17%

7,02%


Łączne wpływy z reklam przed i po emisji magazynu wyniosły 6,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Jesteśmy zadowoleni z jakości programu i jego wyników oglądalności. Półtoramilionowa widownia w paśmie, gdy nadawane jest „M jak miłość” i hity filmowe w Polsacie, to znakomity rezultat - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.

„Po prostu” powróci na antenę Jedynki jesienią. Być może trafi wtedy jednak do innego pasma. - Będzie to zależeć od tego, co znajdzie się w naszej ramówce i w ramówce konkurencji - tłumaczy nam Radziszewski.

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów „Po prostu” Tomasza Sekielskiego. TVP1 planuje kolejny sezon

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
1. Umieszenie programu w tym paśmie to jeden z większych błędów. Widzowie od lat byli przyzwyczajenie, że zobaczą tam film, nie zobaczyli, przełączyli. Jak można być zadowolonym z oglądalności, gdy Jedynka straciła w tym pasie widzów? 2. Zgodnie z przepisami TVP powinna produkować wlasne programy publicysyczne, a nie kupować od firm zewnętrznych. Dlaczego tego nie robi? Za jakie pieniądze kupuje? Dlaczego TVP nie wykorzystuje swoich pracowników?
0 0
odpowiedź
User
numer
W ostatni wtorek M jak Miłość nie było, a udziały rynkowe Sekielskiego wyniosły 10 procent. Radziszewski się ośmiesza. Cały ten transfer to kompletna porażka pana dyrektora, a nazywanie kompletnej klęski znakomitym wynikiem tylko dowodzi, że pan dyrektor nie ma problemu z tym ze się kompromituje.
0 0
odpowiedź
User
asa
TVP to telewizja bez reguł i kryteriów oceny. Liczy się samozadowolenie i układy. W żadnej dużej stacji ten program nie utrzymałby się w tym paśmie. Nie byłby nawet wprowadzony
0 0
odpowiedź