SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

875 tys. widzów „Domu Marzeń”. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

Nowy reality-show TVN „Dom Marzeń” oglądało średnio 875 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu była czwarta w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i druga w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 3,97 mln zł. Nie podjęto jeszcze decyzji w sprawie kontynuacji programu.

„Dom Marzeń” na antenie TVN pokazywany był w soboty o godz. 20.00, w okresie od 25 czerwca do 27 sierpnia br., a w środę, 31 sierpnia br. stacja pokazała finał programu. Średnia widownia wszystkich odcinków reality-show wyniosła 875 tys. osób, co przełożyło się na 6,76 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 10,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął drugi odcinek formatu, który śledziło średnio 1,07 mln widzów.

Oglądalność trzech topowych odcinków programu

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

02-07-2016

1 073 482

9,57%

25-06-2016

999 356

9,70%

27-08-2016

988 396

8,84%

TVN w paśmie nadawania reality-show „Dom Marzeń” przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 13,03 proc., nadająca w tym czasie gł. serwis sportowy, prognozę pogody i filmy fabularne, a także relacje olimpijskie z Rio de Janeiro, przedmeczowe studio z Euro 2016 oraz transmisję z ME w lekkiej atletyce w Amsterdamie.

Druga była TVP2 (12,28 proc.; gł. programy kabaretowe i transmisje olimpijskie oraz po jednym odcinku seriali „Na dobre i na złe” oraz „Na sygnale”), a trzeci - Polsat (9,05 proc.; filmy fabularne, transmisja koncertów oraz studia przedmeczowe przed dwoma spotkaniami Euro 2016).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był wiceliderem, przegrywając tylko z Polsatem. Dalej uplasowały się Jedynka i Dwójka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

1 486 310

13,03%

419 791

10,15%

TVP2

1 400 582

12,28%

417 018

10,09%

Polsat

1 032 237

9,05%

474 774

11,48%

TVN - Dom Marzeń

874 672

6,76%

427 907

10,35%

Cennikowe wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków reality-show wyniosły 3,97 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Dom Marzeń” to polska adaptacja brytyjskiego formatu „Building The Dream”. W programie występowało 10 par, które wspólnie budowały warty 2,5 mln zł dom w Starej Wsi pod Warszawą.

Reality-show prowadziła Ula Chincz, a wyprodukowała go firma Starry Televizor.

Posiadłość - z pełnym wyposażeniem i gruntami - finalnie otrzymał najlepszy w opinii widzów duet, czyli Marzena i Richard Mitan-Albel.

Telewizja TVN jeszcze nie podjęła decyzji, czy powstanie drugi sezon programu.

W sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 9,51 proc.

Dołącz do dyskusji: 875 tys. widzów „Domu Marzeń”. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
x
Udział Domu Marzeń w 4+ wyniósł 7,67% a nie 6,76% Policzcie jeszcze raz :)
0 0
odpowiedź
User
AD
wow, ale porażka! nawet miliona nie miał FINAŁ?
0 0
odpowiedź
User
kamcio
Polowanie na mieszkanie lepsze ,ale szkoda ,że tak rano szło :(
0 0
odpowiedź