SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dom Marzeń” śledzi milion widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Nowy reality-show TVN „Dom Marzeń” ogląda średnio 1,01 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu jest trzecia w rynku telewizyjnym i pierwsza w grupie 16-49.

„Dom Marzeń” na antenie TVN pokazywany jest w soboty o godz. 20.00, począwszy od 25 czerwca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,01 mln osób, co przełożyło się na 8,90 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 11,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął drugi odcinek formatu, który śledziło średnio 1,07 mln widzów.

Każdy odcinek programu przynajmniej przez minutę śledziło 2,66 mln widzów, a największy zasięg miał trzeci odcinek, który dotarł do 2,73 mln osób.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Dane NAM dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

Start

Start

AMR

SHR %

RCH

AMR

SHR %

RCH

2016-06-25

20:00:04

20:57:08

999 356

9,70%

2 643 038

486 624

12,98%

1 211 562

2016-07-02

19:59:32

20:56:23

1 073 482

9,57%

2 598 220

549 969

13,26%

1 132 047

2016-07-09

20:00:05

20:52:56

954 244

7,61%

2 733 628

426 170

8,78%

1 164 740

Średnio:

    1 009 438   

8,90%

   2 657 735   

    488 047   

11,49%

    1 169 479   

TVN w paśmie nadawania reality-show „Dom Marzeń” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 z udziałem na poziomie 12,57 proc., nadająca w tym czasie gł. serwis sportowy, prognozę pogody, a także film fabularny, przedmeczowe studio z Euro 2016 oraz transmisję z ME w lekkiej atletyce w Amsterdamie. Druga jest TVP2 (11,92 proc.; programy kabaretowe), a czwarty - Polsat (8,09 proc.; studia przedmeczowe przed dwoma spotkaniami Euro 2016 i film fabularny).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się Dwójka, Jedynka i Polsat.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

1 426 836

12,57%

422 978

9,96%

TVP2

1 352 603

11,92%

470 295

11,08%

Dom Marzeń

1 009 438

8,90%

488 047

11,49%

Polsat

918 336

8,09%

410 478

9,67%

„Dom Marzeń” to polska adaptacja brytyjskiego formatu „Building The Dream”. W programie występuje 10 par, które wspólnie budują warty 2,5 mln zł dom. Najlepszy w opinii widzów duet dostanie go na własność - z pełnym wyposażeniem i gruntami. Reality-show prowadzi Ula Chincz, a produkuje go firma Starry Televizor.

W czerwcu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Dołącz do dyskusji: „Dom Marzeń” śledzi milion widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tylko pis
nie ogladam tego programu gdyz obraza moje uczócia religijne i polityczne albowiem wystepuje tam para geji , program tylko dla lemnigów.
0 0
odpowiedź
User
luun
dalczego wystepuje tam para geji? powinien sie tym ktos zjac moze minister rodziny rafalska!!!!! ...nie po to glosowalam na pis zeby teraz takie żeczy byly propagowane i celebrowane.
0 0
odpowiedź
User
uuu
program jest całkiem ok, niestety kladzie go prowadzaca, ogladalam bitwe o dom i tam draznilo mnie trio prowadzacych, no ale przynajmniej jakies było, bo ta kobieta jest bezbarwna
0 0
odpowiedź