SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Audio in Display nową propozycją w ramach oferty RMF Digital

Grupa RMF wprowadza właśnie nowy format reklamowy w ofercie internetowej RMF Digital – Audio in Display. To połączenie tradycyjnej, klikalnej reklamy graficznej z reklamą dźwiękową.

Nowy format pozwala na dodanie dowolnego pliku dźwiękowego do klikanej kreacji graficznej. Dźwięk uruchamiany jest przez użytkownika poprzez naciśnięcie przycisku playera. Dźwiękiem może być spot reklamowy, jingiel, muzyka czy komunikat tekstowy. -  Audio in Display to oryginalne rozwiązanie, angażujące użytkowników zarówno obrazem jak i dźwiękiem - ocenia Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Większość użytkowników stron Grupy korzysta z urządzeń mobilnych – zatem nowy format oferowany jest w dwóch wersjach: rectangle audio (na stronach mobilnych) oraz interstitial audio (w aplikacjach mobilnych). Dostępny jest w portalach i serwisach: RMF24.pl, RMFon.pl, Twoje Zdrowie, Bajeczna Polska, rmf.fm i rmfmaxxx.pl. - To rozwiązanie idealne dla reklamodawców, którzy w szybkim czasie chcą dotrzeć z przekazem audio do dużej liczby użytkowników, szukają nowych, niestandardowych form w internecie. Teraz można niskim kosztem zbudować szeroki zasięg audio w krótkim czasie - mówi Adam Pachla, head of digital w Grupie RMF.

RMF Digital to nowoczesna, kompleksowa oferta, którą Grupa RMF proponuje reklamodawcom od września 2020 roku. Obsługa kampanii internetowych oferowana jest w serwisach własnych Grupy, ale też na portalach i stronach zewnętrznych wydawców. RMF Digital oferuje też usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. RMF Digital oferuje wszystkie formy reklamy internetowej: display, audio i wideo na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje). W ofercie ma nie tylko powierzchnię serwisów własnych, ale też jest internetowym brokerem.  

W drugim kwartale br. RMF FM było liderem rynku radiowego w Polsce. Udział tej stacji pod względem słuchania w okresie od kwietnia do czerwca 2021 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,2 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Audio in Display nową propozycją w ramach oferty RMF Digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl