SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Big Music Quiz 2” w jesiennej ramówce TVP1

W jesiennej ramówce 2018 roku TVP1 pokaże drugi sezon prowadzonego przez Sławomira Zapałę programu „Big Music Quiz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały nagrania nowych odcinków.

fot. Endemol Shine Polskafot. Endemol Shine Polska

Program „Sławomir Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji programu. Drugi sezon pokazywany będzie w TVP1 w jesiennej ramówce 2018 roku. Produkcja najprawdopodobniej będzie emitowane w piątki o godz. 21.30, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

Nowe muzyczne show „Big Music Quiz” zadebiutowało na antenie TVP2 w niedzielę, 11 marca br. o godz. 20.05. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków formatu (pokazanych do 25 marca br.) wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 9,34 proc. udziału w grupie 4+, 9,23 proc. w 16-49 oraz 8,94 proc. w 16-59.

Pod koniec marca br. Telewizja Polska zdecydowała się na przeniesienie muzycznego formatu do TVP1. Pierwszy odcinek w Jedynce pokazano w niedzielę wielkanocną. Była to specjalna emisja, którą śledziło 1,82 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 13,16 proc., 10,16 proc. i 12,10 proc. udziału.

Od 6 kwietnia TVP1 rozpoczęła już regularne nadawanie „Big Music Quiz” w piątki o godz. 21.35. Średnia widownia pozostałych ośmiu odcinków pokazanych w tym paśmie (do 25 maja) wyniosła 1,09 mln oglądających, co dało stacji 8,60 proc., 8,58 proc. i 8,44 proc. udziału.

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Big Music Quiz 2” w jesiennej ramówce TVP1

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
całkiem fajny program, tylko w tvp2 by się lepiej ogladał i pasował. szkoda ze do tvp1 przenieśli
odpowiedź
User
Marek
Pierwszy sezon był kalpą pod względem oglądalności, szczególnie po przeniesieniu do jedynki. Więc wszyscy rywale TVP1 są zadowoleni z kontynuacji.
odpowiedź
User
Romek
Dalszy ciąg tego nieporozumienia. Konkurencja jest ukontentowana
odpowiedź