SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„I love radio” przekazało 120 tys. zł na pomoc dzieciom z wadą słuchu

Nadawcy radiowi przekazali 120 tys. zł na pomoc dzieciom niedosłyszącym. To efekt emisji wspólnego Charytatywnego Bloku Reklamowego, wyemitowanego 11 kwietnia br., czyli w Dniu Radia.

W tym roku finał akcji miał miejsce w siedzibie radia RMF FM. Tu symboliczny czek o wartości 120 tys. złotych przekazano Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie. Dzieci, które przyjechały na Kopiec Kościuszki w Krakowie miały tego dnia okazję towarzyszenia radiowcom podczas ich pracy - w trakcie wycieczki poznały znanych prezenterów, zobaczyły jak wyglądają studia radiowe oraz redakcyjny newsroom. Na zakończenie każdy otrzymał zestaw upominków od wszystkich stacji radiowych zaangażowanych w projekt „I love radio”.

Charytatywny Blok Reklamowy, dzięki któremu zebrano kwotę 120 tys. złotych, wyemitowany został 11 kwietnia, w Polskim Dniu Radia na antenach rozgłośni należących do Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia. Akcja, podobnie jak przed rokiem, objęła łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne. W tym roku reklamę w specjalnym bloku reklamowym wykupiły: Media Expert, Media Markt, Polpharma, Renault, Tesco i Toyota.

Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych.

„I love radio” to wspólna akcja pięciu największych nadawców radiowych, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od marca do maja 2018 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: „I love radio” przekazało 120 tys. zł na pomoc dzieciom z wadą słuchu

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Matylda
Fajnie ;) słysząłam ze ten Media Expert to bierze udział w takich akcjach i tak powinno byc!
0 0
odpowiedź
User
lulu
Dokłądnie, jak zwykle ME jest niezawodne :)
0 0
odpowiedź
User
alto
Z tego co wiem to media expert ma też swoją fundację przez którą pomaga
0 0
odpowiedź