SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“CKM” i “Playboy” zyskują, “Logo” i “Men's Health” na minusie

Wydawane przez Marquarda magazyny “CKM” i “Playboy” to jedyne miesięczniki lifestylowe dla panów, które zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży. Na minusie tamten miesiąc zakończyły “Men's Health” i “Logo”.

“CKM” dzięki wzrostowi w ujęciu rocznym o 8,59 proc. - największym w rankingu  - umocnił jeszcze pozycję lidera w segmencie. Jego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 67 911 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję utrzymał miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż ogółem wyniosła 60 107 egz. Tytuł ten stracił 3,53 proc.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn “Logo” (Agora), który odnotował największy spadek w segmencie, wynoszący 3,66 proc. Majowy numer tego pisma sprzedał się w nakładzie 52 635 egz.

Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. osiągnęła wynik 31 651 egz., czyli była 17,38 proc. niższa niż rok wcześniej.

Wirtualnemedia.pl maj
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 67 911 62 539
Men's Health Edycja Polska 60 107 62 307
Logo 52 635 54 634
Playboy 50 534 50 054
Stuff 13 777 -
 
Forbes. Profit 31 651 38 310



W maju 2011 roku w porównaniu do kwietnia br. największy wzrost sprzedaży zanotowało “Logo” (o 13,39 proc.), zaś największy spadek (o 3,89 proc.)  “Stuff” (Ginza Media Group).

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP maj kwiecień
Tytuł Sprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 67 911 61 713
Men's Health Edycja Polska 60 107 62 064
Logo 52 635 46 420
Playboy 50 534 45 832
Stuff 13 777 14 334
 
Forbes. Profit 31 651 28 263


 

Dołącz do dyskusji: “CKM” i “Playboy” zyskują, “Logo” i “Men's Health” na minusie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
16-49
to i tak cud na cudy że mają sprzedaż powyzej 50 tyś.
0 0
odpowiedź
User
Hoho
Dziwię się tym, którzy kupują katalog reklamowy za prawie dychę. Przecież powinno być odwrotnie - za obejrzenie nowej kolekcji zegarków czy ciuchów powinno się płacić potencjalnemu klientowi za poświęcony czas.
20 12
odpowiedź