SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coraz więcej widzów ogląda Superstację i Polsat News. TVN24 BIŚ do góry o 640 proc.

W maju 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajął kanał TVN24. Drugie miejsce zajęło TVP Info, które zanotowało jedyny spadek. Z kolei TVN24 Biznes i Świat miał ponad siedem razy wyższy wynik od TVN CNBC.

Kanał TVN24 w każdej minucie w maju 2014 roku śledziło średnio 183 tys. widzów, czyli o 4,22 proc. więcej niż w maju 2013 roku, a jego udział w rynku telewizyjnym jednak zmniejszył się z 3,08 proc. do 3,03 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do kanału TVP Info, którego średnia minutowa widownia zmalała o 2,92 proc. i wyniosła 162 tys. osób. Natomiast udział tej stacji w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 0,24 pkt. proc. do 2,68 proc.

Rok temu TVP Info emitowało jednak pasma lokalne przeniesione obecnie do TVP Regionalnej, a jego zasięg w sieciach kablowych był większy. Kanał wówczas musiał być nadawany przez operatorów na tzw. zasadzie must carry, zaś od września ub.r. stacja działa na podstawie koncesji satelitarnej.

Trzecią pozycję w zeszłym miesiącu zajął Polsat News. Jego widownia poszła do góry o 19,67 proc. do 66 tys. osób. Kanał ten w maju br. zanotował 1,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym (rok wcześniej wyniósł on 0,96 proc.).

Z kolei oglądalność zajmującej czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowej Superstacji zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 26,14 proc. i wyniosła 15 tys. osób. Z kolei udział tej telewizji wzrósł o 0,03 pkt. proc. i wyniósł 0,24 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem pozostał kanał TVN24, notując udział na poziomie 2,46 proc. (w porównaniu do maja 2013 roku wynik ten wzrósł o 0,15 pkt. proc.). Drugie miejsce należało do TVP Info, którego udział w tej grupie wyniósł 0,99 proc. (spadek o 0,33 pkt. proc.). Ostatnią lokatę podium zajął tutaj Polsat News (0,91 proc.; wzrost o 0,18 pkt. proc.). Z kolei udział czwartej Superstacji wzrósł z 0,08 proc. do 0,09 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

Miesiąc

Rok

AMR

SHR %

SHR %

TVN24

maj

2014

183 279

3,03%

2,46%

maj

2013

175 863

3,08%

2,31%

WIRTUALNEMEDIA.PL

TVP Info

maj

2014

162 019

2,68%

0,99%

maj

2013

166 894

2,92%

1,32%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Polsat News

maj

2014

65 598

1,08%

0,91%

maj

2013

54 816

0,96%

0,73%

WIRTUALNEMEDIA.PL

Superstacja

maj

2014

14 760

0,24%

0,09%

maj

2013

11 701

0,21%

0,08%

 

Dołącz do dyskusji: Coraz więcej widzów ogląda Superstację i Polsat News. TVN24 BIŚ do góry o 640 proc.

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
niewidzialna ręka rynku
to dobrze
0 0
odpowiedź
User
nalot serwetkowy
A gdzie dane o tv republika, a dokładniej, dlaczego ukrywa się jej sukces? Podajcie prawdę, bo zaraz zacznie się miałczenie jej miłośników. Że najlepsza, że dyskryminowana. Wolałbym już za karę ogladać niż słuchać ciągle o spisku i zmowie przeciwko jedynym sprawiedliwym.
0 0
odpowiedź
User
note2.0elo
Rzecz w tym, że nie wiadomo jakie są prawdziwe wyniki oglądalności. Co rusz słyszymy zapewnienia, że stacja wkrótce zostanie objęta badaniami przez Nielsen Audience Measurement. Mimo to włodarze tego śmiesznego tworu, konsekwentnie unikają badań telemetrycznych. Inaczej okazałoby się jak śmiesznie niską oglądalność ma ten videoblog PiS i odpłynęliby i tak już nieliczni reklamodawcy.
0 0
odpowiedź