SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czas na przerwę od piłki!” w kampanii RMF Classic

Na początku czerwca startuje kampania reklamowa radia RMF Classic pod hasłem „Czas na przerwę od piłki!”. Akcję przygotowała agencja Pompidou.

Kampania RMF Classic pod hasłem „Czas na przerwę od piłki!” jest skierowana do osób, które w nadchodzącym okresie szukają innej rozrywki niż Euro 2012. Reklamy podkreślają, że RMF Classic nadaje dużo muzyki filmowej, a w najbliższym czasie organizuje plebiscyt „Muzyka w przerwie”.

>>> Rekordowy spadek RMF FM, tracą też Radio ZET i Jedynka. Jaki wynik RMF Classic? 

Akcja obejmuje internet (największe portale) oraz prasę (tygodniki opinii, pisma luksusowe i lifestylowe, magazyny dla kobiet). Reklamy przygotowała agencja kreatywna Pompidou, a planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajął nadawca. Kampania potrwa do końca czerwca.

Dołącz do dyskusji: „Czas na przerwę od piłki!” w kampanii RMF Classic

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andre
Lubię RMF Classic.
0 0
odpowiedź
User
Sluchacz
Eurozet? Redakcja cos palila? Rmf sam kupic potrafi. Media.
0 0
odpowiedź
User
Sluchacz
Eurozet? Redakcja cos palila? Rmf sam kupic potrafi. Media.
0 0
odpowiedź