SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” sprzedaje już tylko 156 tys. egz. „Przegląd Sportowy” najmocniej w dół

W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”. Z kolei najwięcej zyskał „Parkiet”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w maju 2015 roku wyniosła 305 990 egz., czyli o 2,73 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Drugie miejsce ze sprzedażą ogółem wynoszącą 155 643 egz. zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej wynik zmniejszył się o 8,59 proc. Na trzecim miejscu uplasował się „Super Express” (ZPR Media). Jego średni wynik w maju br. poszedł w dół o 4,46 proc. do 143 992 egz.

Tuż za podium uplasowała się „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication), której średnia sprzedaż ogółem wzrosła w ciągu roku o 0,32 proc. Dziennik ten w maju br. sprzedawał się w liczbie 56 305 egz.

Konkurencyjny „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) znalazł się w zestawieniu oczko niżej ze średnim wynikiem na poziomie 46 894 egz., po wzroście o 0,16 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Gremi Business Communication „Gazeta Giełdy Parkiet”, która znalazła się na ostatniej pozycji. Jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 6,46 proc. i wyniosła 4 925 egz.

Z kolei największy spadek w zestawieniu - wynoszący 9,92 proc. - odnotował „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Średni sprzedażowy wynik tego dziennika w maju br. wyniósł 29 713 egz. W zestawieniu tytuł ten był szósty.

>>> Przeglądaj okładki gazet i czasopism w naszym dziale Jedynki

ZKDP

maj

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Fakt Gazeta Codzienna

436 705

305 990

305 990

446 532

314 567

314 567

Gazeta Wyborcza

240 385

174 770

155 643

250 653

191 779

170 276

Super Express

253 792

144 712

143 992

257 421

151 434

150 714

Rzeczpospolita

64 807

57 061

56 305

67 894

57 990

56 128

Dziennik Gazeta Prawna

57 379

55 813

46 894

65 317

57 199

46 819

Przegląd Sportowy

59 930

29 713

29 713

63 806

32 985

32 985

Gazeta Polska Codziennie

57 826

19 954

19 949

68 132

20 394

20 380

Puls Biznesu

15 038

13 965

10 600

15 178

13 936

10 786

Parkiet Gazeta Giełdy

10 377

5 343

4 925

10 335

5 340

4 626

Na drugiej podstronie dane ze wszystkich miesięcy 2015 roku

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” sprzedaje już tylko 156 tys. egz. „Przegląd Sportowy” najmocniej w dół

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna poprawiły sprzedaż.
0 0
odpowiedź
User
Kael
Po wyborach instytucje publiczne powinny natychmiast zaprzestać prenumeraty GW. Będzie natychmiastowy spadek sprzedaży o kolejne 50 tys., a po kilku miesiącach całkowite zaprzestanie jej wydawania.
0 0
odpowiedź
User
Analityk
Czyżby dla DGP już zadziałał nowy system pracy? Lenie z redakcji dostały wymówienia i same na śmieciówkach muszą zacząć pracować, a nie wykorzystywać dziennikarzy na śmieciówkach? Czy honoraria też podwyższono proporcjonalnie do wkładu pracy, a nie stopnia powiązań koleżeńskich lub rodzinych! Jeszcze Wyborcza weźmie z was przykład!
0 0
odpowiedź