SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” zmienia logo: bliżej do Wyborcza.pl, zostaje „Nam nie jest wszystko jedno”

„Gazeta Wyborcza” (Agora) zaczęła ujawniać swój nowy logotyp, spójny z logo jej serwisu internetowego Wyborcza.pl. W winiecie dziennika pozostaną czerwony prostokąt i hasło „Nam nie jest wszystko jedno”.

Poprzednie logo „Gazety Wyborczej” składało się z czerwonego prostokąta, dużego napisu „gazeta” małymi literami, mniejszego „Wyborcza.pl” wielkimi literami oraz hasła „Nam nie jest wszystko jedno”.

W nowym logo największym elementem jest napis „Wyborcza” zapisany małymi literami, taką samą czcionką jak logo serwisu Wyborcza.pl. „Gazeta” jest zapisana mniejszą czcionką i dużymi literami. W znaku pozostaną czerwony prostokąt i hasło „Nam nie jest wszystko jedno”.

Zmianę swojego logo „Gazeta Wyborcza” zaczęła zapowiadać na pierwszej stronie we wtorek. Nowy znak po raz pierwszy zostanie zaprezentowany w sobotnio-niedzielnym wydaniu.

- Zmiana logotypu ma na celu ujednolicenie identyfikacji wizualnej „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl oraz unowocześnienie wizerunku „GW” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Graboś z biura prasowego Agory.

Zmianę logo i makiety przygotował dział graficzny Agory kierowany przez Macieja Kiełkusa, dyrektora artystycznego „Gazety Wyborczej”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i czasopism w naszym dziale Jedynki

Według danych ZKDP w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 150 640 egz. Jej wpływy ze sprzedaży zmalały w skali roku o 6,8 proc. do 25,9 mln zł, a z reklam - o 21,5 proc. do 17,5 mln zł.

Według danych z gemiusAudience serwis Wyborcza.pl miał w kwietniu br. na komputerach 4 mln realnych  użytkowników i 15,48 proc. zasięgu, 2,38 mln użytkowników i 9,25 proc. zasięgu na smartfonach oraz 620,4 tys. użytkowników i 2,41 proc. zasięgu na tabletach.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” zmienia logo: bliżej do Wyborcza.pl, zostaje „Nam nie jest wszystko jedno”

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
I co na to Szefernaker i jego chłopcy i dziewczęta? Czas na atak....
0 0
odpowiedź
User
Do ?
I co na to Szefernaker i jego chłopcy i dziewczęta? Czas na atak....

A co na to Alimentowski i jego sekciarze z KODU? Czas na aprobatę nowego loga Szechterskiej gazety i tradycyjny atak na PIS.
0 0
odpowiedź
User
Emil
Ja tam w ogóle nie widzę tego ujednolicenia, a zwykłe popsucie logo.
0 0
odpowiedź