SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy listopad TVN24

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w listopadzie br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciło TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średni dobowy udział TVN24 w listopadzie 2023 roku wyniósł 7,23 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 41,76 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. To jeden z najwyższych miesięcznych wyników stacji w historii nadawania.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wiceliderem było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,65 proc. (po wzroście o 25,84 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W listopadzie br. kanał miał 2,06 proc. udziału, po wzroście względem listopada 2022 roku o 21,18 proc.

Telewizja wPolsce.pl z największym wzrostem

Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Telewizja wPolsce.pl, której wynik zwiększył się o 50 proc. do 0,03 proc. Kanał w zestawieniu był 9.

Z kolei najwięcej straciło TVP3, które w rankingu uplasowało się na czwartym miejscu. Średni udział stacji zmalał o 9,62 proc. do 0,94 proc.

Grupa TVN najchętniej oglądana

Największy udział (7,74 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 36,75 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 19,17 proc. do 6,59 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w listopadzie 2023 roku wyniósł 17,39 proc. Było to o 26,66 proc. więcej niż w listopadzie 2022 roku.

TVN24 na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 4,28 proc., po wzroście o 51,77 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 2,08 proc. udziału, po wzroście o 11,83 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,34 proc. (do góry o 8,94 proc.).

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 4,58 proc. udziału, po wzroście o 46,33 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 9,05 proc. udziału w rynku, po wzroście o 24,31 proc.

Dołącz do dyskusji: Rekordowy listopad TVN24

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
No cóż
Putin ma raka, a Ukraińcy do końca roku odbiją Krym. Nikomu nie jest wstyd. Opowiadania bajek ciąg dalszy. Bo bajki choć nie mające zbyt wiele z prawdy są skuteczne propagandowo.
12 13
odpowiedź
User
Xyz
Jaką oglądalność ma news24?
16 1
odpowiedź
User
radomirwit
TVN jest za to liderem wyłącznie wśród wiernej widowni zacietrzewionych lemingów, która jest skupiona w swojej kruchej i odrealnionej bańce. To medium nie widzi nic złego w promowaniu skompromitowanych osobników pokroju Piotrusia Kraśki, który miał czelność prawic morały, podczas gdy sam robił machloje skarbowe i jeździł bez prawka. Ludzie na Wiertniczej są wściekli, bo Kraśko wrócił do prowadzenie Faktów wyłącznie dzięki wstawiennictwu swojej koleżanki Kasi Kieli, która jest prezeską Discovery Polska i CEO TVN. Wypłynięcie na światło dzienne faktu, że były prezes Fundacji TVN brał udział w procederze prania forsy tylko jeszcze bardziej pogrąża TVN w oczach opinii publicznej. Jaka stacja takie standardy
27 18
odpowiedź