SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet

Stanowisko dyrektorki marketingu w Grupie Eurozet objęła Katarzyna Piecuch. To nowe stanowisko w połączonych strukturach Grupy Radiowej Agory oraz Eurozetu. 

Katarzyna Piecuch Katarzyna Piecuch

Katarzyna Piecuch odpowiada za działania marketingowe i realizację strategii komunikacji połączonej Grupy Radiowej Agory i Eurozetu. Poprzednio Piecuch była szefową komunikacji i social mediów Radia ZET. Od 25 września zarządza marketingiem na poziomie całej Grupy Eurozet, do której prócz wspomnianego Radia ZET należy: TOK FM, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Radio Pogoda, Rock Radio, Radio Plus, Chillizet i Meloradio.

Do jej nowych obowiązków należy koordynacja i optymalizacja wykorzystania budżetów marketingowych. Będzie ściśle współpracować z dyrektorami programowymi i szefami promocji poszczególnych anten oraz Anną Justką, która nadal będzie pełnić rolę dyrektorki promocji stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory.

– Jestem przekonany, że teraz dzięki połączeniu szerokich kompetencji Kasi z doświadczeniem szefów promocji pozostałych stacji radiowych, zbudujemy jako Grupa jeszcze silniejszy przekaz marketingowy – mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes, dyrektor programowy Grupy Eurozet.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Katarzyna Piecuch od 2010 roku jest związana z Eurozetem, gdzie m. in. pełniła rolę dyrektorki promocji. To kolejna osoba, która dołącza do zespołu zarządzającego Grupą Eurozet. Wcześniej zostały zintegrowane m.in. działy sprzedaży, komunikacji korporacyjnej, prawny oraz biuro zarządu.

Agora kontrolny pakiet udziałów Eurozetu przejęła w lutym ub.r., po prawomocnym uchyleniu przez sąd decyzji prezesa UOKiK zakazującej tej transakcji.

W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Agora osiągnęła wzrost przychodów o 24,9 proc. do 326,9 mln zł, a po przejęciu kontrolnego pakietu Eurozetu jej wpływy reklamowe poszły w górę o 40 proc. Firma drugi kwartał z rzędu zanotowała dodatnią rentowność netto, w całym półroczu jej zysk netto wyniósł 47,2 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szok
koszmarny człowiek z niej
odpowiedź
User
Didżej-Pidżej
brawo Kasia!
odpowiedź
User
Do szok
Prawda! Bardzo głośna, krzyczy i słaba merytorycznie,
odpowiedź