SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KRRiT zgodziła się na emisję reklam w trzech rozgłośniach z Bielska-Białej

Disco Radio, Mega Radio i Joł Radio – trzy spółki z siedzibą w Bielsku-Białej dostały w środę pozwolenie od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na emitowanie trzech minut reklam na godzinę w swoich lokalnych rozgłośniach. Do tej pory stacje te nie emitowały ani reklam, ani audycji sponsorowanych. Dwie z nich zmieniły także w środę nazwy.

Spółka Disco Radio otrzymała zgodę na zmianę programu radiowego nadawanego pod nazwą „Disco Radio” - na „Radio Disco”. Zwiększono też limit reklam: z zera do maksymalnie trzech minut na godzinę. Program rozpowszechniany jest w sieciach telekomunikacyjnych i multipleksach lokalnych DAB+ (Częstochowa, Katowice, Poznań, Warszawa)

Członkowie KRRiT zgodzili się także na zmianę nazwy radia nadawanego przez spółkę Hello Radio. Dotychczasowe „Mega Radio” zmieniono na „Radio Mega”. Także w tym przypadku Rada zwiększyła limit reklam do maksymalnie trzech minut godzinę (obecnie program nadawany jest bez reklam i audycji sponsorowanych).

I w tym przypadku audycje rozpowszechniane są w sieciach telekomunikacyjnych i multipleksach lokalnych DAB+ na terenie Częstochowy, Katowic, Poznania i Warszawy. Trzecia rozgłośnia zmieniająca limit reklam to Radio Nuta (Joł Radio Bielsko-Biała). Teraz rozgłośnia może nadawać – analogicznie do dwóch poprzednich - do trzech minut reklam na godzinę.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła też koncesję dla Telewizji Golub-Dobrzyń o kolejne 10 lat (właścicielem stacji jest Krzysztof Jan Kocimski). Stacja ma koncesję na nadawane programu o charakterze wyspecjalizowanym publicystyczno – informacyjnym.

Dołącz do dyskusji: KRRiT zgodziła się na emisję reklam w trzech rozgłośniach z Bielska-Białej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mark
Epokowa zmiana. Kiedyś w Eurozet kombinowali z nazwą i wymyślili zmianę ChilliZet na ZetChilli, po czym wrócili do starej nazwy. A te trzy "radia" to typowe kanały muzyczne jakich w necie tysiące plus krótkie wejścia z puszki.
odpowiedź