SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w maju. „Mój Kucyk Pony” z największym wzrostem

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, a najwięcej stracił „Scooby - Doo!”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w maju 2016 roku wyniosła 53 518 egz.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 47 919 egz., wyższym o 45,92 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten awansował z miejsca czwartego.

Na ostatnią pozycję podium (z miejsca szóstego) awansowała „Księżniczka” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 41 857 egz., po wzroście o 32,73 proc.

Największy spadek, wynoszący 29,81 proc. do 29 961 egz., odnotował natomiast „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 3. na 6.

Dane sprzedaży miesiąc po miesiącu za 2015 i 2016 rok (wykres)

ZKDP

maj

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 969

54 518

53 518

59 735

57 638

57 638

-7,15%

Mój Kucyk Pony

58 265

47 919

47 919

59 050

32 839

32 839

45,92%

Księżniczka

55 293

41 857

41 857

55 000

31 536

31 536

32,73%

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

38 389

38 389

70 000

45 606

45 606

-15,82%

Lego Friends. Magazyn

44 920

32 178

32 178

49 956

31 219

31 219

3,07%

Scooby - Doo!

69 803

29 961

29 961

74 631

44 083

42 684

-29,81%

Świnka Peppa Magazyn

42 969

26 586

26 586

42 954

29 120

29 120

-8,70%

Auta

37 200

26 549

26 549

43 132

32 771

32 771

-18,99%

Kubuś i Przyjaciele

33 000

20 660

20 660

40 000

25 423

25 423

-18,74%

Magazyn MiniMini

39 709

19 049

19 049

39 900

24 349

24 349

-21,77%

W maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 75,53 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Najwięcej w tym ujęciu stracił „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 24,23 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 969

54 518

53 518

69 973

63 395

62 397

-14,23%

Mój Kucyk Pony

58 265

47 919

47 919

58 211

42 688

42 688

12,25%

Księżniczka

55 293

41 857

41 857

52 265

35 877

35 877

16,67%

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

38 389

38 389

65 000

43 436

43 436

-11,62%

Lego Friends. Magazyn

44 920

32 178

32 178

44 770

33 593

32 793

-1,88%

Scooby - Doo!

69 803

29 961

29 961

-

-

-

-

Świnka Peppa Magazyn

42 969

26 586

26 586

42 951

35 086

35 086

-24,23%

Auta

37 200

26 549

26 549

35 000

21 900

21 900

21,23%

Kubuś i Przyjaciele

33 000

20 660

20 660

36 000

11 770

11 770

75,53%

Magazyn MiniMini

39 709

19 049

19 049

-

-

-

-

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych w maju. „Mój Kucyk Pony” z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl