SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Zabawy i Marzenia z Barbie” z największym wzrostem

W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci utrzymało się „Lego Ninjago”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei na czele wzrostów znalazły się „Zabawy i Marzenia z Barbie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w październiku 2017 roku wyniosła 46 775 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł zanotował spadek wynoszący 20,72 proc. - największy w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 45 373 egz., wyższym o 31,50 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Podium uzupełnia magazyn „Mój Kucyk Pony” (również Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 39 054 egz., po wzroście o 22,43 proc. W październiku 2016 roku tytuł ten był piąty.

W październiku 2017 roku w porównaniu do września 2017 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,46 proc.) również pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”.

Najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Kaczor Donald” (Egmont Polska) - było to 31,76 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Zabawy i Marzenia z Barbie” z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl