SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Łyczkowski i Piotr Krzesiński z awansami w dfusion communication, dołączył Rafał Bednarek

W agencji PR i doradztwa wizerunkowego dfusion communication na stanowiska account director awansowali Łukasz Łyczkowski oraz Piotr Krzesiński. Do firmy dołączył Rafał Bednarek, który kierować będzie pracami zespołu B2B.

Łukasz Łyczkowski, Piotr Krzesiński, Rafał Bednarek Łukasz Łyczkowski, Piotr Krzesiński, Rafał Bednarek

W dfusion Rafał Bednarek będzie odpowiadał za koordynację projektów z obszaru B2B na stanowisku account directora oraz rozwijał kompetencję Public Affairs. Posiada blisko 20 letnie doświadczenie w branży Public Relations, które rozwijał prowadząc klientów z branż transportu, przemysłu, nieruchomości i innych.

Rafał Bednarek związany był ostatnio m.in. z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej, gdzie pełnił funkcję wicedyrektora Biura Operacyjnego. Wcześniej współtworzył zespoły agencji Grayling Poland i Partner of Promotion. Był również odpowiedzialny m.in. za komunikację systemu viaTOLL, czy takich firm, jak Przedsiębiorstwo Państwowe “Porty Lotnicze”, PGNiG, Grupa Stalexport, Union Investment i HB Reavis. W swojej dotychczasowej karierze realizował również projekty komunikacyjne na rzecz Ministerstw Gospodarki, Spraw Zagranicznych czy Polskiej Agencji Rozwoju Przemysłu.

 

Łukasz Łyczkowski z dfusion communication związany jest od kwietnia 2021 r. Dotychczas koordynował działania dla marek Uber oraz Uber Eats, a także wspierał komunikację dywizji Corporate oraz Domestic Appliance dla Samsung. Jako account director odpowiedzialny będzie za koordynację prac poszczególnych zespołów klienckich, a także rozwój agencji w obszarach consumer tech, corporate oraz komunikacji kryzysowej. W przeszłości związany z m.in. z agencjami Hill & Knowlton, Havas PR oraz Havas Sports & Entertainment, w których realizował projekty m.in. dla takich klientów jak Huawei, T-Mobile, adidas, Reebok, Coca-Cola czy CANAL+. Na co dzień także wspiera działania medialne Jana Błachowicza – byłego mistrza świata UFC w kategorii półciężkiej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Piotr Krzesiński pracuje w dfusion communication od grudnia 2019 r. Rozwijał projekty Microsoft: Surface oraz Xbox, a także ESL, Uber na rynkach CEE, jak również prowadził działania komunikacyjne dla dywizji Memory oraz Central Eastern Europe Display marki Samsung. Wraz z awansem rozwijał będzie portfolio klientów z obszarów lifestyle i consumer tech.

W przeszłości związany był m.in. z agencjami BrandLab, Labcon, Polhem, gdzie koordynował projekty komunikacyjne dla: Nike, Bang & Olufsen, eve sleep, adidas, czy Frugo.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Łyczkowski i Piotr Krzesiński z awansami w dfusion communication, dołączył Rafał Bednarek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl