SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w styczniu 2009roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w styczniu 2009 r.wyniosła 104 762 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer), który w styczniu sprzedał się w ilości 103 166 egz. (spadeko 10 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik"Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 558 egz.(spadek o 19 proc.).

styczeń


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja104762101668
Mam Dziecko103166115274
Dziecko80 55899 503
Twoje dziecko64 11468 167
M jak mama46 01247 417
Rodzice43 50526 570
Twój maluszek17 06719 749

Porównując dane z stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Mamo, to ja".

2009/2008


styczeń

grudzień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja10476294 306
Mam Dziecko10316687 734
Dziecko80 55895 484
Twoje dziecko64 11476 809
M jak mama46 01266 527
Rodzice43 50574 836
Twój maluszek17 06717 777

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl