SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe pakiety i ceny w AdTotal

Wirtualna Polska wprowadziła nowy cennik w swojej sieci reklamowej AdTotal. Pojawiły się w niej również kolejne pakiety tematyczne.

W nowym cenniku sieci AdTotal zmieniono przelicznik form reklamowych na stronach internetowych w stosunku do ceny kreacji podstawowej. W efekcie zrównane zostały ceny bannera, billboarda, skyscrapera i śródtekstu, a obniżone ceny double billboarda, toplayera oraz brandmarka. Jednocześnie potaniały bannery, billboardy i skyscrapery w niektórych serwisach (głównie spoza domeny WP) oraz w prawie wszystkich pakietach tematycznych.

Ponadto w AdTotal wyodrębniono cztery nowe pakiety tematyczne: AdTotal Max (pakiet odsłonowy bez cappingu) oraz AdTotal Parenting, AdTotal Ślub i AdTotal Tech (pakiety zasięgowe).

Z kolei w ofercie sieci obejmującej kanały telewizyjne Orange Sport TV i Orange Sport Info znajdują się obecnie tylko product placement i billboardy sponsorskie. W segmencie mobile pojawiła się usługa polegająca na stworzeniu przez AdTotal darmowej strony mobilnej, o ile wartość kampanii mobilnej po rabacie nie jest mniejsza niż 10 tys. zł netto. Natomiast do oferty obejmującej ekrany LCD wprowadzono sieć E.Leclerc, w miejsce sieci Piotr i Paweł. W obu tych segmentach ceny reklam nie są zmieniane.

Dołącz do dyskusji: Nowe pakiety i ceny w AdTotal

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl