SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3 mln widzów oglądało 20. sezon serialu „Ojciec Mateusz”. TVP1 zdecydowanym liderem

20. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 3,01 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 18. serii, widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 10,76 mln zł.

„Ojciec Mateusz”, fot. TVP„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 20. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Oglądało je średnio 3,01 mln widzów. Przełożyło się to na 19,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek z 15 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 3,62 mln oglądających.

Względem analogicznego okresu ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” niemal się nie zmieniła. Osiemnasta edycja produkcji średnio przyciągała przed ekrany 3,02 mln osób, co przełożyło się na 19,73 proc. udziału w 4+, 13,81 proc. w 16-49 oraz 15,56 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 13,12 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 11,63 proc.) oraz TVP2 (gł. program „Bake Off Junior” i zagraniczny serial „Doktor Foster”; 4,96 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 zajęła trzecie miejsce, plasując się tuż za TVN i Polsatem.

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 20” wyniosły 10,76 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 18” zarobił z reklam 9,63 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: 3 mln widzów oglądało 20. sezon serialu „Ojciec Mateusz”. TVP1 zdecydowanym liderem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Telewidz
Szkoda że w tych nowych odcinkach wszyscy łącznie z komendantem wyglądają jak dzielnicowi.
odpowiedź
User
Wielbiciel tvn
No szacunek tyle lat tyle sezonów A dalej wysoką oglądalność i jeszcze wygrywają w swoim paśmie . Poza tym fajny serial dla każdego nie jest nudny i w ogóle.
odpowiedź
User
janek35j
Nuda nuda i bajki jak flaszki olejem tam się nie da patrzeć na same PIS
odpowiedź