SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pakosińska, Karolak, Mozil, Orłoś i Zieliński dołączają do Radia ZET

Jesienią do zespołu Radia ZET dołączą Katarzyna Pakosińska, Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Maciej Orłoś i Michał Zieliński. Nowe osobowości na antenie rozgłośni będą się pojawiać od 9 września.

Tomasz Karolak zostanie współgospodarzem audycji „Coolturalny wieczór” prowadzonej dotąd samodzielnie przez Tomasza Kasprzyka. Cykl emitowany jest w poniedziałki w godz. 21.00-23.00.

We wtorki w porannym paśmie "Dzień Dobry Bardzo” pojawi się nowa zabawa „Jaka to lektura?”. Fragmenty znanych książek będzie można usłyszeć w interpretacji Czesława Mozila. Zadaniem słuchaczy będzie odgadnięcie tytułu prezentowanej lektury.

Katarzyna Pakosińska dołączy do audycji „Nie ma za co”, która emitowana jest w środy po godz. 8.10. Z kolei Maciej Orłoś i Michał Zieliński poprowadzą satyryczny program „ZETexpress” (piątek po godz. 17.00).

Kammel i Karpowicz w Radiu ZET

Od poniedziałku 2 września w Radiu ZET obowiązuje jesienna ramówka. Pojawiły się w niej dwie nowości: „Kammel Czanel” - autorski program Tomasza Kammela oraz „ZET jak związki” - nowy cykl Beaty Tadli, który trafił w miejsce „StereoTYPu”.

Z początkiem września po wakacyjnej przerwie wróciło wiele dotychczasowych audycji Radia ZET, w tym takie tytuły, jak: „Siła muzyki”, „Uważam ZET”, „Coolturalny wieczór” „NieZŁY pacjent”, „Halo ZET”, „ZET na punkcie muzyki”, „Kocham cię kino”, „Lista przebojów Radia ZET”, „Mapa świata”, „Nie mam pytań”, „Sportowy finał tygodnia”, „Weekend z Radiem ZET”, a także „Dzień dobry bardzo” (do grona prowadzących tej audycji dołączy Robert Karpowicz).

„Co tam słychać w Radiu ZET?”

Od września - pod hasłem „Co tam słychać w Radiu ZET?” - wystartowała nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. Jej twarzami są Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.

Jest to pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Radia ZET. Obejmie ona nośniki zewnętrzne (m.in. billboardy, ekrany LED, murale i siatki wielkoformatowe) w największych miastach Polski.

Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.

Według badania Radio Track od maja do lipca br. Radio ZET miało 12,5 proc. udziału w rynku słuchalności, tyle samo co rok wcześniej.

Od kwietnia br. redaktorem naczelnym stacji jest na stałe Michał Celeda, a dyrektorem muzycznym - Agnieszka Woźniak. W ostatnim czasie z rozgłośnią rozstała się dyrektor informacji Katarzyna Buszkowska, jej obowiązki przejął wspomniany już wyżej Celeda.

Radio ZET, tak samo jak Radio ZET Chilli, Meloradio, Radio Plus i Antyradio, należy do Eurozetu, który w ub.r. zanotował wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 3,5 proc. do 197,47 mln zł oraz 26,8 mln zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Pakosińska, Karolak, Mozil, Orłoś i Zieliński dołączają do Radia ZET

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bzdety
To już tylko pudrowanie...
40 9
odpowiedź
User
Marzenka Ch.
Tak się buduje dobre radio, a nie udaje się, ze zna się na radiu, bo cale zycie było się tylko szefem!!! Brawo Celeda! W końcu ktoś zaczął myśleć!
0 0
odpowiedź
User
Galia
Pakosińska?? Karolak?? Mozil?? Pierwsza znana ze swego irytującego śmiechu, Karolak z tego że zdania nie potrafi poprawnie złożyć, a Mozil ma w pysku kluski śląskie. No i jeszcze tam jest znany wszystkim z wielu filmów i seriali aktor Zieliński. Hm... Krakowski hegemon właśnie zesrał się ze śmiechu... :D
0 0
odpowiedź