SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” nowym liderem, „Viva!” z największym wzrostem

W sierpniu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people awansował magazyn „Party”. Największym wzrostem pochwalić się może „Viva!”, z kolei najwięcej straciło „Show”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu br. wyniosła 499 420 egz. i była wyższa o 11,58 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Pismo to na pozycję lidera awansowało z miejsca drugiego. W sierpniu ub.r. jego cena wynosiła 1,99 zł, a w sierpniu br. jeden numer miał taką samą ceną, a drugi kosztował 1,50 zł.

Z kolei na drugie miejsce spadł natomiast magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on w zestawieniu największy spadek sprzedaży wynoszący 13,59 proc., natomiast jego średni wynik uplasował się na poziomie 456 263 egz. Obecnie „Show” kosztuje 1,50 zł, rok wcześniej - 1,99 zł, ale w sierpniu 2011 roku magazyn ten został odświeżony i wsparty kampanią.

Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 273 050 egz.

Największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała plasująca się na piątym miejscu „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik wzrósł o 19,66 proc. do 200 510 egz. Obecnie magazyn ten kosztuje 2,99 zł, rok wcześniej - 5,99 zł.

Wirtualnemedia.plsierpień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd499420447584
Show456263528018
Flesz Gwiazdy & Styl273050-
Gala (dwutygodnik)258758268175
Viva200510167570


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży (aż 134,14 proc.) pochwalić się może „Gala” (G+J Polska). Natomiast najwięcej w tym ujęciu stracił „Flesz” - 13,41 proc.

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPsierpieńlipiec
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd499420495420
Show456263481768
Flesz Gwiazdy & Styl273050315326
Gala (dwutygodnik)258758110512
Viva200510201166

Dołącz do dyskusji: „Party” nowym liderem, „Viva!” z największym wzrostem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wacek
Wedlug Waszego zestawienia i w lipcu i w sierpniu Party sprzedawalo sie lepiej niz konkurencyjne Show - wiec chyba na pozycji lidera znajduje sie od jakiegos czasu a nie dopiero awansowalo. Ja wiem, ze to malo interesujacy material ale jak sie o czyms pisze to rob to Michale dokladnie i uzyj do tego mozgu.
odpowiedź
User
gość
drogi wacku.
w zestawieniu porównano sierpień br. z sierpniem ub.r. i w tym porównaniu jednak party awansowało na pozycję lidera;)
odpowiedź
User
Wacek
Drogi gosciu - otoz sie mylisz - w tym artykule nie chodzi o porownanie sprzedazy tegorocznej z zeszloroczna - taki materialy pojawiaja sie co miesiac - nawet maja juz chyba szablon do ich pisania. Ale jak widac zlej baletnicy...
odpowiedź