SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska zachęcają do przekazania 1,5 proc. podatku Fundacji Happy Kids

Aktorzy Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska wystąpili w nowej kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids.

Trwa okres rozliczeń podatkowych, w którym każdy może przeznaczyć 1,5 proc. ze swoich podatków na pomoc wybranej organizacji pozarządowej.  Z tej okazji Fundacja Happy Kids wystartowała z kampanią zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos znanych aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.

Fundacja Happy Kids zachęca do przekazywania 1,5 proc. podatku

W swojej najnowszej kampanii reklamowej dotyczącej „1,5 proc.” Fundacja Happy Kids zachęca do przeznaczenia środków na pomoc dzieciom, znajdującym się w pieczy zastępczej. W tym celu powstały spoty mające przekonać do wsparcia podopiecznych Fundacji, a także zwiększyć świadomość odbiorców na temat pieczy zastępczej w Polsce i poszczególnych projektów realizowanych przez Organizację: tj. wakacyjna akcja ”Happy Bus”, pomoc ukraińskim sierotom czy budowa kolejnych Rodzinnych Domów Dziecka.

– Trwa okres, gdy decydujemy się na wsparcie swoim 1,5 proc. podatku różnych podmiotów NGO. To zawsze bardzo aktywny czas w Fundacji. W tym roku chcieliśmy stworzyć materiały pokazujące, jak wygląda życie w naszych Rodzinnych Domach Dziecka. Postawiliśmy na autentyczność i emocje. Wraz z agencją Lightscape stworzyliśmy dwa spoty pod tytułem: „Oczy” oraz „Dom”. W tym pierwszym, skupiliśmy się na oczach dzieci – to w nich widać ogromną krzywdę i potrzebę bycia kochanym, a także tęsknotę za ciepłym i bezpiecznym domem – dodaje Ewa Tietianiec, wiceprezes Fundacji Happy Kids.

Z kolei spot „Dom” ma przybliżyć odbiorcom to, jak wygląda życie w Rodzinnym Domu Dziecka. Podopieczni mają tam nieporównywalnie większą szansę na szczęśliwe dzieciństwo niż pozostawione w tzw. „bidulach”.

Kampanię „1,5 proc.” dla Fundacji Happy Kids realizuje agencja Lightscape. Materiały promocyjne Fundacji można obejrzeć na YouTube, a także w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram.

Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska zachęcają do przekazania 1,5 proc. podatku Fundacji Happy Kids

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl