SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platforma NC+ bez Anny Sawy i Joanny Parasiewicz

Ze spółką NC+, operatorem łączących się platform Cyfra+ i n, rozstają się Anna Sawa, szefowa komunikacji marketingowej platformy n oraz Joanna Parasiewicz, PR & communications manager n.

- To była moja decyzja - mówi o odejściu Anna Sawa. Otwiera właśnie własny internetowy serwis edukacyjny dla dzieci i rodziców. Z platformą N związana była od początku jej istnienia, czyli od 2006 roku. W przeszłości była też m.in. brand managerem TVN Style i pracowała w Kompanii Piwowarskiej.

Z kolei Joanna Parasiewicz w ITI Neovision pracowała zdecydowanie krócej, bo od września 2011 roku. Wcześniej związana była z agencją Sigma International jako account director. Nie udało się nam z nią skontaktować.

Ustaliliśmy, że na stanowisku pozostaje Anna Putts, dyrektor marketingu platformy n, ale przebywa ona obecnie na urlopie.

W strukturze spółki NC+ za komunikację marketingową odpowiadają przedstawiciele Canal+ Cyfrowego. Wiceprezesem ds. biznesowych, komunikacji i marki została Beata Mońka, która dotąd była prezesem operatora Cyfry+. Bezpośrednio za działania komunikacyjne NC+ odpowiada Michał Stryjecki, pełniący obowiązki dyrektora ds. PR w spółce.

Jak już informowaliśmy, na początku stycznia br. NC+ rozstało się z dyrektor programową Cyfry+ Beatą Ryczkowską, dyrektorem Planete+ Joanna Pogorzelską i szefową kanałów Kuchnia+ i Domo+ Małgorzatą Seck (więcej na ten temat). Za program w zarządzie NC+ odpowiada Christian Anting, wiceprezes ds. programowych i produktu (wcześniej wiceprezes ITI Neovision), a bezpośrednio kanały tematyczne nowej spółki nadzoruje Grzegorz Płaza (dotąd szef programowy kanałów platformy n).

Dołącz do dyskusji: Platforma NC+ bez Anny Sawy i Joanny Parasiewicz

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Honza
Tak sobie myślę, że te czystki wcale na dobre nie wyjdą nowej platformie. Nie widać tu jakichś przemyślanych działań, bo firmę opuszczają ludzie, o których miało się raczej dobre zdanie. To jest dość dziwne. A na tym i tak najbardziej skorzysta CP, gdzie przynajmniej widać jakąś spójną wizję (to poszerzanie multioferty o "inteligentne domy") czy ciągły rozwój tv (nowe kanały) i netu (przyspieszanie LTE).
odpowiedź
User
daniell
ciekawe co zaproponują... nie przypuszczam, by oferta przebiła Cyfrowy Polsat, przecież tam jest internet mobilny LTE, a po ostatnim dodaniu sporej dawki kanałów trudno też będzie przebić ofertę telewizyjną
odpowiedź
User
observer
Grzegorz Plaza jest wybitnym niekompetentnym czlowiekiem.
Zenujacy brak wiedzy fachowej, nieudacznik ktory jako lekarz zablysnal w roli magazyniera w archiwum tv.
Donosy, mobbing - to jego byli podwladni i wspolpracownicy moga o nim tylko powiedziec.
Osobiscie wiekszego buca w zyciu nie spotkalem w tej branzy - nawet w tvp.
Wspolczuje wyboru - bedzie gorzej.
odpowiedź