SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Wnet w Solidarnościowej Akcji Radiowej oferuje małym firmom darmowe reklamy

Radio Wnet przygotowało specjalną propozycję dla małych przedsiębiorców. W ramach S.A.R. (Solidarnościowa Akcja Radiowa) oferuje im darmowe reklamy na antenie w czasie pandemii koronawirusa. - Nie chcemy się obudzić w świecie bez sklepów, księgarń, małych przedsiębiorstw. Postanowiliśmy im pomóc - zapewnia rozgłośnia.

Akcja polega na darmowym udostępnianiu przedsiębiorcom czasu reklamowego, jeśli sami nagrają swoją reklamę, a w cenie 100 zł, jeśli zlecą to zespołowi Radia Wnet. Można uzyskać nawet tygodniową kampanię, w postaci 30-sekundowego spotu emitowanego pięć razy dziennie. - Reklama będzie słyszalna na falach FM w Warszawie i w Krakowie oraz na całym świecie dzięki transmisji internetowej – zachęcają radiowcy.

- Uważamy, że w tych trudnych czasach powinniśmy dzielić się z innymi tym, co mamy, wspierać się nawzajem i solidarnie przechodzić przez kryzys. Tylko solidarność zwykłych obywatelek i obywateli oraz małych przedsiębiorstw sprawi, że będzie dobrze! - czytamy w materiałach Radia Wnet, opisujących akcję.

Podobną akcję prowadzi już Radio PiK, oferując niewielkim firmom kampanie reklamowe w cenie 1 zł. Pod koniec marca Radio Kolor ruszyło z akcją „#WspieramMałyBiznes”. Umożliwia ona drobnym przedsiębiorcom z Warszawy i okolic darmowe prezentowanie swoich usług na antenie rozgłośni. Darmowe spoty małych przedsiębiorców emituje też od początku kwietnia Radio Dla Ciebie. Reklamy nadawane są w specjalnym bloku pod nazwą „Przetrwamy”.

Radio Wnet promuje się hasłem „radio prawdziwie publiczne”. Od listopada 2018 roku nadaje w eterze, wcześniej przez 10 lat emitowało tylko w internecie. Ma częstotliwości w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu i Białymstoku, a w lutym br. otrzymało je w Bydgoszczy (104,4 MHz ), Lublinie (101,1 MHz) i Łodzi (106,1 MHz).

W 2018 roku Radio Wnet zanotowało 458,1 tys. zł wpływów sprzedażowych i 265,8 tys. zł straty netto, wobec 1 mln zł przychodów i 15 tys. zł zysku netto w 2017 roku. Jesienią ub.r. stacja została dokapitalizowana kwotą 1 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Radio Wnet w Solidarnościowej Akcji Radiowej oferuje małym firmom darmowe reklamy

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
abc
A co im zależy? Przecież ich finansują spółki skarbu państwa, a czas antenowy trzeba jakoś zapełnić.
0 0
odpowiedź
User
Sebastian
A ja mam pytanie, kiedy ruszą z emisją w Białymstoku i w miastach gdzie będzie nadawać poza Warszawą i Krakowem?
0 0
odpowiedź
User
Nikc
Tylko co da reklama w radiu, które ma 0,3%?
0 0
odpowiedź