SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Zet przed RMF FM

W listopadzie 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Radio Zet zarobiło 38 929 590 zł, czyli o ponad 7,6 mln zł więcej niż w listopadzie 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 36 572 560 zł (milion zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

RMF FM mniejszą dynamikę wzrostu od Radia Zet tłumaczy m.in. ograniczeniem barterów, których w konkurencyjnej stacji jest więcej.

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Pogoda Złote Przeboje Warszawa - wzrost o 77 proc. do 3,4 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 145 969 233  zł, czyli o  ponad 24 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.

bez autopromocji
Rok / MiesiącXI.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: Radio145 969 233 zł
ZET38 929 590 zł
RMF FM36 572 560 zł
PR 35 241 856 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa3 397 961 zł
ESKA Warszawa3 319 930 zł
PR 13 297 569 zł
ESKA Wrocław3 144 248 zł
ESKA Poznań2 626 044 zł
ESKA Łódź2 598 836 zł
WAWA2 469 540 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącXI.2005
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: Radio121 045 120 zł
RMF FM35 497 305 zł
ZET31 309 505 zł
PR 14 679 600 zł
PR 34 298 505 zł
ESKA Warszawa3 727 020 zł
ESKA Wrocław2 752 844 zł
ESKA Łódź2 315 469 zł
ESKA Poznań2 131 445 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto)2 041 376 zł
WAWA1 960 129 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Radio Zet przed RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl