SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM wyprzedziło Radio Zet

W kwietniu 2006 roku RMF FM miał najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

RMF zarobił 32 678 550 zł, czyli o 7,8 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 31 160 988 zł  (4,8 mln zł więcej).

- Rok temu w związku ze śmiercią Papieża RMF zawiesiło emisje reklam zaś budżety kwietniowe były realizowane w maju. Radio Zet też zawiesiło, ale zaległości zrealizowali jeszcze w kwietniu - wyjaśnia Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu radia RMF FM.

Swoje wyniki poprawiła również "Trójka" oraz "Jedynka".

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,5 mln rok temu do 3 mln zł.

 


IV.2006
TOP stacje radioweKoszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe117 618 727 zł
RMF FM32 678 550 zł
ZET31 160 988 zł
PR 35 256 595 zł
PR 14 130 440 zł
ESKA Warszawa3 031 554 zł
ESKA Wrocław2 525 782 zł
ESKA Poznań2 043 433 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa1 961 606 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto)1 876 998 zł
WAWA1 819 444 zł

 


IV.2005
TOP stacje radioweKoszt [zł]
Razem: monitorowane stacje radiowe90 915 434 zł
ZET26 404 905 zł
RMF FM24 889 410 zł
PR 34 324 950 zł
PR 13 685 510 zł
ESKA Warszawa2 479 582 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa1 933 465 zł
ESKA Wrocław1 736 310 zł
ESKA Poznań1 436 850 zł
WAWA1 107 057 zł
MUZYCZNE RADIO Jelenia Góra1 038 868 zł


 * - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: RMF FM wyprzedziło Radio Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl