SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem

W październiku 2012 roku wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem analogicznego okresu rok wcześniej. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2012 roku wyniosła 370 125 egz., czyli o 5,05 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Na drugim miejscu uplasował się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 207 520 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła o 6,05 proc. - był to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.

Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 67 738 egz. Dwutygodnik ten zanotował wzrost wynoszący 0,34 proc.
 

Wirtualnemedia.pl październik
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Świat 370125 352343
TV14 207520 194854
Ekran TV 67738 67511


W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,33 proc.) pochwalić się może już jednak „Ekran TV”. Z kolei w tym rankingu jedynym spadkiem dotknięty został „Tele Świat” - było to 5,28 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP październik wrzesień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Świat 370125 390770
TV14 207520 205634
Ekran TV 67738 66194

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rex
Oba wiodące tytuły robi jeden, skromy zespół. Brawo!
0 0
odpowiedź