SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM liderem o poranku w dni powszednie. Radio ZET z największym wzrostem

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października br. w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET, a najwięcej straciło RMF MAXX - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) w okresie od sierpnia do października 2023 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej się nie zmienił. Wynik wyniósł 31,1 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (14,2 proc. udziału; do góry o 2 pkt. proc. - największy wzrost w zestawieniu). Podium uzupełnia Jedynka (6,2 proc. udziału; + 0,4 pkt. proc.), która wyprzedziła Eskę (5,9 proc.; - 0,8 pkt. proc.)

Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,9 proc.; - 0,5 pkt. proc.).

RMF MAXX najbardziej w dół

Największy spadek odnotowało RMF MAXX, które spadło z siódmej na dziewiątą lokatę (2,2 proc.; - 1,3 pkt. proc.).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2023 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem o poranku w dni powszednie. Radio ZET z największym wzrostem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A.
Trójka 1,5% słuchalności, imponujący wynik, w okresie który teoretycznie powinien lekko podnieść słuchalność - wybory i jesień. No tak, miało być radio rozrywkowe, dla młodych, a jest dla nikogo. Gratulujemy prezesce Kaaaminskiej sukcesów, z zapowiadanego wzrostu słuchalności wywiązała się odwrotnie. Podobnie z nowoczesnym radiem 2.0 Jest radio, ale w rozsypce.
odpowiedź
User
Toadster
Trójka 1,5% słuchalności, imponujący wynik, w okresie który teoretycznie powinien lekko podnieść słuchalność - wybory i jesień. No tak, miało być radio rozrywkowe, dla młodych, a jest dla nikogo. Gratulujemy prezesce Kaaaminskiej sukcesów, z zapowiadanego wzrostu słuchalności wywiązała się odwrotnie. Podobnie z nowoczesnym radiem 2.0 Jest radio, ale w rozsypce.
Podobnie z MAXXem - brak Maćka Rocka, a do tego muzyka podobna do Eski i RMF-u spowodowała spadek słuchalności.
odpowiedź
User
B.
Spadek RMF MAXX nie dziwi, aktualny zespół prowadzący poranek brzmi jakby sam nie wierzył w to co robi na antenie.
odpowiedź