SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”

W listopadzie 2014 roku najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.

W samych kioskach i salonikach prasowych w listopadzie ub.r. „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 309 860 egz. W porównaniu do listopada 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 6,45 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,84 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 150 391 egz., notując spadek o 0,72 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,34 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co było najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych spadła w ciągu roku o 14,33 proc. i wyniosła 111 159 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 66,46 proc.

Największy spadek średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych odnotował „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), który spadł z miejsca szóstego na siódme. Jego wynik zmalał bowiem o 30,57 proc. do 8 519 egz.

Natomiast najmniejszy udział sprzedaży kioskowej w całej sprzedaży ogółem w badanym miesiącu odnotował zajmujący ósmą pozycję „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - wyniósł on 15,59 proc. W kioskach i salonikach prasowych sprzedawał on średnio 1 664 egz., o 11,54 proc. mniej niż rok wcześniej.

ZKDP

listopad

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Sprzedaż egz. wydań druk.

Prenum.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Sprzedaż egz. wydań druk.

Prenum.

Fakt Gazeta Codzienna

313 510

313 510

309 860

3 388

335 164

335 144

331 224

3 702

Super Express

152 116

151 396

150 391

1 005

153 009

152 289

151 478

810

Gazeta Wyborcza

190 517

167 267

111 159

53 925

217 521

190 383

129 758

58 780

Przegląd Sportowy

31 656

31 656

30 608

635

35 683

35 683

34 563

748

Gazeta Polska Codziennie

19 287

19 279

18 754

75

23 417

23 414

22 941

138

Rzeczpospolita

57 309

55 005

8 867

38 741

68 832

58 676

10 206

43 945

Dziennik Gazeta Prawna

54 844

45 029

8 519

27 409

61 940

50 620

12 270

29 050

Puls Biznesu

14 241

10 673

1 664

6 572

16 698

11 462

1 881

7 258

Parkiet Gazeta Giełdy

5 406

4 991

1 392

1 478

5 155

3 950

1 711

1 750

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż kioskowa: „Super Express” powiększył przewagę nad „Gazetą Wyborczą”, „Rzeczpospolita” wyprzedziła „DGP”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
analityk
Gazeta Polska Codziennie sprzedaje PONAD dwa razy więcej niż Rzepa :-)
0 0
odpowiedź
User
boll
gw poniżej 100 tys. sprzedaży kiosków już w tym kwartale...?.!
0 0
odpowiedź
User
Hypothalamus
W sprzedaży kioskowej Rzepa kontra DGP to prawdziwy "pojedynek gigantów".
0 0
odpowiedź