SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół

W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w styczniu 2020 roku wyniosła 83 040 egz. W porównaniu do grudnia 2019 roku zwiększyła się o 0,13 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 26 545 egz. Tytuł ten odnotował spadek wynoszący 13,35 proc. - największy w zestawieniu.

Podium uzupełnia miesięcznik „Mój Ogródek” (Działkowiec). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,27 proc. do 23 150 egz.

W styczniu 2020 roku w porównaniu do grudnia 2019 roku największy wzrost średniej sprzedaży ogółem zanotował „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 6,90 proc.

Największy spadek w tym ujęciu (10,82 proc.) też miał „Przepis na Ogród”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl