„Moje Mieszkanie” liderem pism wnętrzarskich po rekordowym wzroście
W październiku ub.r. na czele sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w październiku 2016 roku wyniosła 61 979 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 23,82 proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 9 proc. do poziomu 41 974 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 007 egz., po wzroście o 2,62 proc.
Oczko niżej uplasował się magazyn „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 13,89 proc. do 25 226 egz.
ZKDP |
październik |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
107 978 |
72 009 |
61 979 |
108 015 |
55 086 |
50 057 |
23,82% |
Cztery Kąty |
84 000 |
42 030 |
41 974 |
96 880 |
51 241 |
46 126 |
-9,00% |
M jak Mieszkanie |
94 000 |
40 057 |
40 007 |
92 000 |
45 114 |
38 984 |
2,62% |
Weranda |
41 800 |
25 226 |
25 226 |
41 800 |
29 294 |
29 294 |
-13,89% |
Dobre Wnętrze |
35 747 |
13 386 |
12 694 |
35 800 |
13 859 |
13 749 |
-7,67% |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 12,46 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Moje Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „M jak Mieszkanie” - było to 8,34 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
październik |
wrzesień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
107 978 |
72 009 |
61 979 |
108 000 |
55 173 |
55 112 |
12,46% |
Cztery Kąty |
84 000 |
42 030 |
41 974 |
90 100 |
49 943 |
39 898 |
5,20% |
M jak Mieszkanie |
94 000 |
40 057 |
40 007 |
91 000 |
53 726 |
43 646 |
-8,34% |
Weranda |
41 800 |
25 226 |
25 226 |
41 500 |
23 206 |
23 206 |
8,70% |
Dobre Wnętrze |
35 747 |
13 386 |
12 694 |
35 799 |
14 541 |
13 801 |
-8,02% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem pism wnętrzarskich po rekordowym wzroście