SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Super Express” z polską flagą przy logo (foto)

„Super Express” (Grupa ZPR Media) od soboty 9 stycznia br. ukazuje się z dopiskiem „Cały Polski”, zamieszczonym na tle biało-czerwonej flagi tuż przy logo gazety. - „Super Express” prezentował, prezentuje i będzie prezentował polski punkt widzenia, a nowy element przy logo ma to podkreślać - mówi Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „SE”.

Sławomir Jastrzębowski, fot. Andrzej Lange/Super Express Sławomir Jastrzębowski, fot. Andrzej Lange/Super Express

Pomysł na oznaczanie gazet flagą państwa, z którego jest jej właściciel czy największy udziałowiec jako pierwszy przedstawił w zeszłym tygodniu Michał M. Lisiecki, prezes i właściciel spółki PMPG Polskie Media, wydawcy tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”.

- Czy tak się stanie - zobaczymy - ale z pewnością Polską flagę/godło - mogę z dumą umieścić nad winietą „Wprost” i „Do Rzeczy”, których jestem wydawcą - napisał na Facebooku Lisiecki. Na razie brak polskiej flagi na okładkach najnowszych wydań tych tytułów, a wydawca nie odpowiedział nam, czy i kiedy mogą się one pojawić.

Za to od soboty 9 stycznia br. biało-czerwona flaga z napisem „Cały Polski” widnieje przy logo dziennika „Super Express”. Wcześniej w jej miejscu znajdowało się słowo Grupa, które podkreślało fakt, iż na markę „Super Express” składają się różne media.

Czy to reakcja na wpis Michała M. Lisieckiego? - I tak, i nie - odpowiada Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy „Super Expressu”. - Od dawna myśleliśmy, by pokazać, że jesteśmy gazetą z polskim kapitałem. Pojawiały się bowiem głosy, że jesteśmy niemieckim dziennikiem - mówi Jastrzębowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl - Dla wielu czytelników to istotna informacja, inni to zignorują - podkreśla.

Zdaniem Jastrzębowskiego, jeśli ktoś mówi, że kapitał nie ma narodowości to kłamie. - Kapitałem rządzą ludzie konkretnej narodowości, którzy mają swoje interesy. My chcemy występować w interesie Polaków i reprezentować polski punkt widzenia - podkreśla szef „SE”.

Niebawem polska flaga ma się też pojawić przy logo portalu internetowego Se.pl.

>>> Wszystkie okładki „Super Expressu”

Głównym udziałowcem Grupy ZPR Media, do której oprócz „Super Expressu” należą też stacje radiowe (m.in. Radio Eska, Radio Wawa, Radio VOX FM), stacje telewizyjne (m.in. Eska TV, Polo TV i Fokus TV), magazyny (m.in. „Murator”, „M jak Mieszkanie”, „Podróże”) oraz towarzyszące im serwisy internetowe, jest Zbigniew Benbenek.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 141 058 egz.

Dołącz do dyskusji: „Super Express” z polską flagą przy logo (foto)

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
San Martin
Tylko czy Polacy mają czym się chwalić, szmatławcu?....
0 0
odpowiedź
User
bartosz
Przypomina mi się wsadzenie flagi w gówno w programie Wojewódzkiego. Powinno być to karalne
0 0
odpowiedź
User
YKK
Koksiarz zrobi wszystko żeby zatrzymać spadek sprzedaży - nawet szpagat. W końcu wiadomo przecież, ze nikt inny go nie zatrudni. Ale takie tanie chwyty nic ci chłopcze nie pomogą. Wracaj na siłkę...
0 0
odpowiedź