SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Świat się kręci” zyskuje widzów. Ale z konkurencją nie ma szans

Program „Świat się kręci” z miesiąca na miesiąc poprawia swoje wyniki oglądalności. Cały czas jednak TVP1 w czasie jego emisji przegrywa z konkurencją. Dotąd pokazane odcinki talk-show Agaty Młynarskiej przyniosły z reklam 30 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po niemal trzech miesiącach emisji średnia oglądalność programu „Świat się kreci” wyniosła 1,12 mln widzów, co przełożyło się na 9,16 proc. udziału w grupie 4+ i 5,33 proc. w 16-49. Magazyn oglądać można w TVP1 w dni powszednie o 18.30.

Widownia i udziały talk-show rosną z miesiąca na miesiąc. W pierwszych czterech tygodniach „Świat się kręci” śledziło 900 tys. osób, a jego udział wynosił 8,19 proc. wśród wszystkich widzów i 5,19 proc. w grupie komercyjnej. Natomiast w ostatnich czterech tygodniach program gromadził już 1,33 mln widzów. Wzrost widowni bierze się głównie z dłuższych wieczorów, ale program poprawił też udziały w rynku. Wyniosły one odpowiednio 9,80 proc. i 5,50 proc.

 

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

AMR

SHR %

02-09-2013 - 27-09-2013

901 867

8,19%

208 031

5,19%

30-09-2013 - 24-10-2013

1 123 347

9,35%

229 691

5,28%

28-10-2013 - 26-11-2013

1 330 311

9,80%

270 515

5,50%

Średnia

1 116 799

9,16%

235 940

5,33%


Mimo wzrostu widowni TVP1 w czasie nadawania magazynu zajmuje czwarte miejsce w rynku. Liderem w grupie 4+ jest Polsat nadający wówczas “Pierwszą miłość” i “Wydarzenia”, który osiąga w tym paśmie 21,19 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP2 (“Pogoda”, “Sport”, “Jeden z dziesięciu”; 13,15 proc.), a trzecia jest stacja TVN („Wawa Non Stop” i „’Fakty”; 12,81 proc.). W grupie komercyjnej Jedynka także jest czwarta, a kolejność stacji jest identyczna.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 583 361

21,19%

23,59%

TVP2

1 603 796

13,15%

7,84%

TVN

1 562 165

12,81%

14,24%

TVP1 - Świat się kręci

1 116 799

9,16%

5,33%


Wpływy reklamowe z pokazanych dotąd odcinków „Świat się kręci” wyniosły 29,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W magazynie “Świat się kręci” prezentowane są rozmowy na bieżące tematy społeczne, polityczne, kulturalne, lifestylowe. Komentują je zaproszeni goście, w tym specjalny gość dnia pozostający w studiu przez cały odcinek. W programie pokazywane są też śmieszne filmiki i materiały z politykami, w każdym odcinku jest również miejsce na występ muzyka.

Producentem wykonawczym talk-show jest Rochstar.

Dołącz do dyskusji: “Świat się kręci” zyskuje widzów. Ale z konkurencją nie ma szans

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Tvp 1 i tvp2 to najgorsze stacje telewizyjne nadaja tam same badziewne programy i durne seriale a ten program Mlynarskiej to zenujacy i nudny jak flaki z olejem program ktory powinnien dawno zniknac z ekranow bo tej Mlynarskiej nie da sie ani sluchac ani ogladac jest taka odpychajaca
0 0
odpowiedź
User
@Gość
TVP1 i TVP2 to są najgorsze stacje, ale mnie śmieszysz ty nudny i prostacki debilu. Napisz coś więcej, chciałbym jeszcze bardziej się z ciebie pośmiać, bo jest z czego.
0 0
odpowiedź
User
Pola
Wyniki ogladalnosci bylyby lepsze, gdyby lepsza byla prowadzaca
0 0
odpowiedź