SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szpital” w TVN, „Prognoza pogody” w TVP1 i „Dzień dobry TVN” zarobiły najwięcej z reklam

Paradokumentalny serial „Szpital” emitowany na antenie TVN był w I połowie br. programem telewizyjnym, który zarobił najwięcej z reklam. Z kolei najwyższe wpływy ze sponsoringu osiągnął program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w pierwszej połowie br. programem telewizyjnym, który najwięcej cennikowo zarobił na reklamach był emitowany w TVN w dni powszednie serial paradokumentalny „Szpital”. Stacja na emisji spotów przy nim zarobiła 103,9 mln zł.

Niewiele mniej wyniosły przychody reklamowe TVP1 przy nadawanej po głównym wydaniu „Wiadomości” „Prognozie Pogody” - 100,2 mln zł. W czołówce najzyskowniejszych reklamowo programów tv minionego półrocza znalazły się też: „Dzień dobry TVN” z 96,9 mln zł wpływów, „Dlaczego ja?” Polsatu z 92,0 mln zł oraz „Pierwsza miłość” Polsatu z 86,7 mln zł.

Programy tv z największymi wpływami z reklam

(dane cennikowe Nielsen Audience Measurement)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I-VI 2015

„Szpital”/TVN

103 878 870 zł

„Prognoza pogody”/TVP1

100 189 999 zł

„Dzień dobry TVN”/TVN

96 934 800 zł

„Dlaczego ja?”/Polsat

92 024 935 zł

„Pierwsza miłość”/Polsat

86 724 885 zł


Z kolei na sponsoringu najwięcej zarobił program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”. Wpływy z emisji billboardów sponsorskich przy nim w I połowie br. wyniosły 31,1 mln zł.

Na sponsoring „Prognozy pogody” w Polsacie reklamodawcy wydali w omawianym okresie 24,6 mln zł, a na „Prognozę pogody” w TVP1 - 22,7 mln zł.

Sponsoring „Sportu” w TVN wart był 21,5 mln zł, zaś serialu „Pierwsza miłość” w Polsacie - 18,9 mln zł.

Programy tv z największymi przychodami ze sponsoringu

(dane cennikowe Nielsen Audience Measurement)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I-VI 2015

„Dzień dobry TVN”/TVN

31 116 125 zł

„Prognoza pogody”/Polsat

24 555 975 zł

„Prognoza pogody”/TVP1

22 705 760 zł

„Sport”/TVN

21 537 030 zł

„Pierwsza miłość”/Polsat

18 932 260 zł

Dołącz do dyskusji: „Szpital” w TVN, „Prognoza pogody” w TVP1 i „Dzień dobry TVN” zarobiły najwięcej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl