SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

W listopadzie 2012 roku wśród dwutygodników z programem telewizyjnym pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „TV 14”, z kolei jedynym spadkiem dotknięty został „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2012 roku wyniosła 375 031 egz., czyli o 3,57 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Na drugim miejscu uplasował się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 204 891 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 4,30 proc.

Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 66 968 egz. Dwutygodnik ten zanotował spadek wynoszący 2,66 proc.

Wirtualnemedia.pl listopad
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Świat 375031 362116
TV14 204891 196442
Ekran TV 66968 68795


W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 1,33 proc.) pochwalić się może już jednak „Tele Świat”. Z kolei w tym ujęciu największym spadkiem dotknięty został już jednak „TV14” - było to 1,27 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP listopad październik
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Świat 375031 370125
TV14 204891 207520
Ekran TV 66968 67738

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl