SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP2 startuje z emisją kolejnej edycji „The Voice of Poland” (wideo)

W sobotę, 1 września 2018 roku TVP2 rozpocznie emisję dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie można oglądać w soboty o godz. 20.05.

„The Voice of Poland 9”; fot. TVP„The Voice of Poland 9”; fot. TVP

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Względem poprzedniej edycji programu uczestników ponownie oceniać będzie tylko Szpak. Cugowski i Hyży to zupełnie nowi trenerzy „The Voice of Poland”, a Markowska powraca do tej roli po kilkuletniej przerwie (funkcję tę sprawowała w drugiej edycji). Ostatnia trójka w roli trenerów „The Voice of Poland” względem ósmej edycji zastąpiła Marię Sadowską, Andrzeja Piasecznego oraz Tomsona i Barona z zespołu Afromental.

Zmianie uległ skład gospodarzy programu - talent-show poprowadzą Tomasz Kammel, Maciej Musiał, Barbara Kurdej-Szatan i Krzysztof „Jankes” Jankowski.

Poszukiwania uczestników do dziewiątej edycji show odbywały się wiosną tego roku.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, dziewiąta edycja muzycznego widowiska na antenie TVP2 będzie emitowana jesienią tego roku. Będzie ona pokazywana w dotychczasowym paśmie, czyli w soboty o godz. 20.05. Pierwsze dwa odcinki wyemitowane zostaną 1 września.

Telewizja Polska poinformowała, ze wśród uczestników nowej edycji programu znajdzie się m.in. mieszkający w Warszawie grafik komputerowy, który swoim wyglądem i sposobem śpiewania łudząco przypomina Davida Grohla. Na scenie wystąpi również wierna fanka Piotra Cugowskiego, a także wielbicielka żeglarstwa Ania Deko, czy charyzmatyczny Maksymilian Kwapień.

Średnia widownia ósmej edycji muzycznego widowiska, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 14,35 proc. udziału w 4+, 15,29 proc. w 16-49 i 14,65 proc. w 16-59.

Na przełomie 2017 i 2018 roku telewizyjna Dwójka emitowała pierwszą edycję „The Voice Kids” - spin-off „The Voice of Poland”, w ktrym rywalizują dzieci w wieku od 8 do 15 lat. Program oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 16,24 proc., 15,11 proc. oraz 15,05 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: TVP2 startuje z emisją kolejnej edycji „The Voice of Poland” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl