SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tomasz Lis na żywo” zyskuje widzów. TVP2 jest liderem

Program „Tomasz Lis na żywo” w tym roku ogląda 2,35 mln osób, o 50 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji jest liderem rynku. Największą widownią miało wydanie poświęcone atakowi na Jurka Owsiaka.

W okresie od 13 stycznia do 31 marca br. średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” wyniosła 2,35 mln osób. Przełożyło się to na 18,23 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program oglądać można w poniedziałki o godz. 21.45.

Największą widownię w tym roku miało wydanie z 27 stycznia br., które oglądało 3,06 mln widzów. W tym odcinku pokazane zostały przypadki szpitalnych tragedii, których najprawdopodobniej udałoby się uniknąć, gdyby lekarze dobrze wypełniali swoje obowiązki. W programie również była mowa o niedoszłym samobójcy i osobie, która go uratowała, a także o brutalnych atakach na Jerzego Owsiaka.

Trzy topowe odcinki „Tomasza Lisa na żywo”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-01-2014

3 058 606

22,70%

20-01-2014

2 926 596

20,59%

13-01-2014

2 393 973

18,14%

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia programu wzrosła o 50 tys. oglądających, ale spadły jego udziały w rynku telewizyjnym. Wówczas talk-show TVP2 śledziło 2,30 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,41 proc. oraz 12,60 proc.

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa jest liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie drugie miejsce zajmuje Polsat z wynikiem na poziomie 14,38 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci jest TVN (12,32 proc.; „Życie bez wstydu”, „Perfekcyjna pani domu”, „Sama słodycz” oraz „Surowi rodzice”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP1 (tylko 3,70 proc.; gł. serial „Homeland” i filmy).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest dopiero trzecia. Wyprzedzają ją stacje komercyjne: Polsat oraz TVN.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Tomasz Lis na żywo

2 345 059

18,23%

11,91%

Polsat

1 848 891

14,38%

19,79%

TVN

1 584 084

12,32%

13,53%

TVP1

475 862

3,70%

2,55%

Dołącz do dyskusji: „Tomasz Lis na żywo” zyskuje widzów. TVP2 jest liderem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nil
Lis rośnie i przebija nawet fabularne kinowe hity Polsatu! Ale się prawiczki wściekną :)
odpowiedź
User
skubi
Z tym Homelandem w TVP1 to ciekawa sprawa. Oglądalność śmiesznie mała a podobno wszyscy Polacy marzą tylko o tak dobrych serialach... ale jak przychodzi co do czego, okazują się one za trudne i za ambitne i Polak woli "M jak miłość" czy nawet "Klan". I jak tu zrobić ambitną tv, która mogłaby utrzymać się na rynku? Tak samo jak nawet wrogowie TVP chwalą TVP Kultura, ale ogląda ją 0,38% rodaków, choć zasięg ma prawie 100-procentowy.
odpowiedź
User
NIECH ŻYJE!!!!!!!!
Program Lisa - sama propaganda.
odpowiedź