SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 liderem kanałów informacyjnych, spory wzrost TVP Info

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogły stacje Telewizja wPolsce.pl i Wydarzenia24, najniższym wynikiem - News24, wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średni dobowy udział TVN24 w styczniu 2023 roku wyniósł 4,76 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 9,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,43 proc. (po wzroście o 13,88 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W styczniu br. kanał miał 1,64 proc. udziału, po wzroście względem stycznia 2022 roku o 3,80 proc.

Czwarte miejsce zajął kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,92 proc. (do góry o 9,52 proc.).

Wydarzenia24 zwiększyły wynik o 85 proc.

Z szóstego na piąte miejsce awansował kanał Wydarzenia24. Średni rynkowy udział stacji w styczniu br. wyniósł 0,63 proc. Stacja względem stycznia 2022 roku zanotowała wzrost o 85,29 proc.

Z kolei największy wzrost w zestawieniu zanotowała Telewizja wPolsce.pl, której wynik zwiększył się o 100 proc. do 0,02 proc. Kanał w zestawieniu był dziewiąty.

147 widzów News24

Ostatni w zestawieniu był nowy kanał News24 (uruchomiony przez Astro), który nadaje od marca ub.r. Stację w styczniu br. śledziło średnio zaledwie 147 widzów, wynika z danych. Jak zapewnia właściciel, News24 jest dopiero na etapie budowania portfolio widzów, m.in. poprzez wchodzenie do coraz to nowych sieci kablowych - stąd takie wyniki.

Największy udział (5,35 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 13,11 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 8,35 proc. do 5,27 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 4 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w styczniu 2023 roku wyniósł 13,14 proc. Było to o 4,29 proc. więcej niż w styczniu 2022 roku.

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych w styczniu 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 2,77 proc., po spadku o 8,28 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 1,70 proc. udziału, po wzroście o 8,97 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,14 proc. (spadek o 1,72 proc.).

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był też TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,09 proc. udziału, po spadku o 7,21 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,05 proc. udziału w rynku, po wzroście o 2,62 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych, spory wzrost TVP Info

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m.
To już jest taki poziom oglądalności w niektórych przypadkach, że przydałyby się trzy miejsca po przecinku :D
odpowiedź
User
Gie
Ciekaw jestem oglądalności TVP INFO bez NTC.
odpowiedź
User
Anakonda
I tak jestem pełen podziwu, że News24 jeszcze nie zwinęli.
odpowiedź