SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twist” i „Bravo Girl” wyprzedziły „Fun Club”. „Bravo” liderem pism młodzieżowych

W sierpniu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 32 980 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 48,49 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 41,68 proc. do poziomu 20 571 egz. Przed rokiem tytuł ten był jednak trzeci.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”, który awansował z czwartej lokaty. Jego wynik jednak zmalał w ciągu roku o 39,24 proc. do 17 138 egz.

Z drugiego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała najbardziej w zestawieniu - o 55,66 proc. i wyniosła ona 16 127 egz.

ZKDP

sierpień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

61 991

32 980

32 980

129 823

64 030

64 030

-48,49%

Twist

41 998

20 571

20 571

87 986

35 273

35 273

-41,68%

Bravo Girl

39 994

17 138

17 138

54 991

28 208

28 208

-39,24%

Fun Club

35 384

16 127

16 127

74 986

36 370

36 370

-55,66%

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Twist” - było to 10,42 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

61 991

32 980

32 980

61 988

31 317

31 317

5,31%

Twist

41 998

20 571

20 571

40 003

18 629

18 629

10,42%

Bravo Girl

39 994

17 138

17 138

41 997

16 424

16 424

4,35%

Fun Club

35 384

16 127

16 127

36 000

16 061

16 061

0,41%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twist” i „Bravo Girl” wyprzedziły „Fun Club”. „Bravo” liderem pism młodzieżowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ed
Dynamika budzi szacunek... Tak trzymać !!!
odpowiedź