SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W październiku widzów zyskały TVP Info i Polsat News

TVP Info i Polsat News to stacje informacyjne, które miały w październiku br. większy udział w rynku i oglądalność niż rok wcześniej. W dół poszła natomiast widownia i udział Superstacji, TV Biznes i TVN CNBC Biznes - raport Wirtualnemedia.pl.

Stały lider rankingu kanałów informacyjnych, czyli stacja TVP Info, przyciągała w zeszłym miesiącu średnio codziennie 273 tys. widzów, czyli o 16,79 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu ub.r., a jej udział w rynku wzrósł z 4,09 proc. do 4,43 proc. Wzrost widowni o 6,52 proc. zanotowała też konkurencyjna TVN 24, którą w październiku br. oglądało 172 tys. widzów, ale minimalnie (o 0,03 pkt. proc.) spadł udział tej stacji w rynku i wyniósł 2,79 proc. - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Tradycyjnie największy wzrost dotyczył znajdującego się na pozycji trzeciej kanału Polsat News, którego każdą minutę w październiku br. oglądało średnio 22 tys. widzów, czyli aż o 87,22 proc. więcej niż rok wcześniej, a udział stacji wzrósł z 0,21 proc. do 0,36 proc. Z kolei czwarta w rankingu Superstacja jako jedyna wśród kanałów informacyjnych straciła w październiku br. widzów - jej oglądalność spadła bowiem o 6,25 proc. do 11 tys. osób, a udział w rynku zmniejszył się z 0,21 proc. do 0,18 proc.

danetvpinfo

Wśród kanałów biznesowych, oglądalność TV Biznes spadła w zeszłym miesiącu o 24,25 proc. do 2 tys. widzów, zaś udział zmalał z 0,05 proc. do 0,04 proc. Gorzej radził sobie konkurencyjny kanał TVN CNBC Biznes, którego widownia zmalała aż o 46,61 proc. do 1 tys. osób, a udział spadł aż o 0,03 pkt proc. do 0,02 proc..

danetvbzinespadziernik

Z kolei wśród widzów mieszkających na terenach wiejskich i w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców liderem pod względem oglądalności także był kanał TVP Info i miał on tutaj wyższy udział niż w grupie 4+, wynoszący 4,63 proc. Nieco niższy udział niż w całej populacji zanotowała za to TVN 24 (2,79 proc.), chociaż jednocześnie stacja ta miała spory wzrost w porównaniu do października ub.r. Lepiej na wsiach i w małych miastach niż u ogółu widzów radzi sobie też Polsat News, którego udział wynosi 0,44 proc., a prawie tak samo Superstacja, posiadająca w analizowanej grupie ludzi 0,17 proc. udziału.

wiesinformacja

Najpopularniejsze programy w stacjach informacyjnych w październiku br.

tvpinfpazdziernik


tvn24pazdziernik


polsatnewspadziernik


superstacja


Dołącz do dyskusji: W październiku widzów zyskały TVP Info i Polsat News

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl