SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Polska rozpoczyna stałą współpracę z Symetrią

Wirtualna Polska będzie na stałe współpracować z agencją Symetria w zakresie badań użyteczności poszczególnych elementów portalu dla internautów. Zawarte właśnie porozumienie to część całościowej strategii WP obejmującej wdrażanie rozwiązań opartych na gruntownej znajomości profilu i potrzeb użytkowników.

Poznańska agencja Symetria, specjalizująca się w zagadnieniach usability, przygotowała już dla Wirtualnej Polski analizy eksperckie i testy z udziałem użytkowników (z wykorzystaniem eye trackingu), które poprzedziły wprowadzenie ostatnio sporych zmian w portalu. Teraz WP rozpoczyna stałą współprace z firmą badawczą.

- Wsparcie Symetrii umożliwi nam uzupełnienie wiedzy na temat internautów o obiektywne dane - argumentuje Jacek Murawski, prezes zarządu Wirtualnej Polski. - Znamy wypowiedzi i potrzeby naszych użytkowników, a teraz, m.in. dzięki eye trackingowi, sprawdzać będziemy, jak poruszają się po serwisach i jak je postrzegają. Waga tych informacji jest niepodważalna: analizy Symetrii wsparły nas m.in. we wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań w obrębie kont pocztowych - dodaje.

Symetria odpowiadać będzie za całość testów i ekspertyz, w tym za ich planowanie w ścisłej współpracy z portalem oraz rekrutację uczestników zgodnie z profilami użytkowników docelowych projektów. - Cieszy nas gruntowny charakter badań - zaznacza Marcin Pokojski z pionu technologii informatycznej WP, odpowiedzialny za bieżącą współpracę z poznańską agencją - Wyniki testów pokazują nam, jak zachowują się internauci w różnym wieku i o różnych umiejętnościach informatycznych. Uzyskujemy pełen przekrój danych, które możemy następnie przeanalizować wewnętrznie i odnieść do naszych doświadczeń i własnych informacji - podsumowuje.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska rozpoczyna stałą współpracę z Symetrią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl