SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Finał Ligi Europy i skoki narciarskie z najwyższymi cenami reklam w TVP

W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty emitowane przy transmisji z finałowego meczu Ligi Europy oraz przy relacjach z Letniego Grand Prix w Skokach Narciarskich w Wiśle.

Biuro Reklamy TVP otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na sierpień br. Najdrożej – na 60,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów i VAT dla spotu 30-sek.) wyceniono spot przy finale Ligi Europy, który transmitowany będzie w TVP1 21 sierpnia br.

Niewiele mniej - bo 58,1 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy transmisji z Letniego Grand Prix w Skokach Narciarskich w Wiśle (emisje 22 i 23 sierpnia br.).

W sierpniu TVP1 będzie też transmitować spotkania rozgrywane w ramach Ligi Mistrzów. Maksymalna cena spotu wynosi 47,6 tys. zł (finał 23 sierpnia br.).

1 sierpnia br. o g. 20 pokazany zostanie koncert „Warszawiacy śpiewają (nie) zakazane piosenki” - spot przy tej produkcji kosztuje 32,3 tys. zł. W telewizyjnej Jedynce emitowany będzie serial „La Bandida” (codziennie o g. 20). Reklamę przy nim wyceniono na 28,8 tys. zł.

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje 37 tys. zł (emisje tylko w dni robocze, w niedziele nie ma bloku bezpośrednio przy tym serwisie).

Reklamodawcy zainteresowani emisją reklamy w bloku przy serwisie sportowym zapłacą 12,5 tys. zł w niedzielny wieczór i 14,8 tys. zł w dni robocze.

Za spot przy prognozie pogody stawki wynoszą odpowiednio 36,5 tys. zł i 38 tys. zł.

W TVP2 najwyższą cenę mają spoty, które zostaną wyemitowane przy „Festiwalu Muzyki Tanecznej Kielce 2020 – Szalone” (emisja 8 i 9 sierpnia br. ) - to wydatek rzędu 44,2 tys. zł.

Na 41,1 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy „Lato Muzyka Zabawa Wakacyjna Trasa Dwójki” w niedzielne wieczory.

Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy „Panoramie” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 21,4 tys. zł.

Od drugiej połowy sierpnia TVP2 wznawia emisję powtórkowych odcinków  serialu „Barwy szczęścia” (w dni powszednie o g. 20). Za spot przy nich trzeba zapłacić maksymalnie 25,4 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze ogłosiło cennik reklamowy na sierpień.

Dołącz do dyskusji: Finał Ligi Europy i skoki narciarskie z najwyższymi cenami reklam w TVP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebastian
1. Festiwal w Kielcach - mam mieszane uczucia ale pożyjemy zobaczymy. Organizować można ale zdrowie i życie jest ważne w chwili obecnej
2. Barwy szczęścia i inne codzienne ciekawe czy od 17 sierpnia jak planują w połowie miesiąca
0 0
odpowiedź