SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM na czele w największych miastach, Trójka straciła połowę słuchalności

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od maja do lipca 2021 roku było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło Radio ZET, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław i Poznań) w okresie od maja do lipca 2021 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 16,1 proc. Względem poprzedniego roku zmniejszył się o 0,2 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wiceliderem było TOK FM. Udział stacji w rynku wyniósł 10,5 proc. (w dół o 0,5 pkt. proc.).

Taki sam wynik miało Radio ZET, którego udział wzrósł najbardziej w zestawieniu o 1,3 pkt. proc.

Oczko niżej znalazła się Eska. Stacja zanotowała wzrost o 0,2 pkt. proc. do 7,1 proc. udziału.

Duży spadek Trójki

Z piątej na trzynastą lokatę spadła Trójka, która odnotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 2,7 pkt. proc. do 2,6 proc. udziału.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego okresie od lutego do kwietnia 2021 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: RMF FM na czele w największych miastach, Trójka straciła połowę słuchalności

41 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dno
Godzina 5.45 włączam 3 z ciekawości lecą reklamy następnie wiadomości pogoda i znów reklamy godzina 6.15 zmieniam stację żegnam.
0 0
odpowiedź
User
Dawny słuchacz radia Rfn fm
Zetki przemiło się słucha ostatnio. Nie dziwią mnie wzrosty słuchalności. Rmf w obawie wypuszcza słaby spot ale to słuchacze wybierają. To nasz wybór. A moje zdanie na temat rmf jest jedno: wyślij swoje imię, zero audycji tematycznych jak np Zet jak związki Beata Tadla rozmawia z gośćmi ostatnio było o dominacji : ) no a oprócz tego dużo reklam słabych żartów o poranku i tyle w temacie
0 0
odpowiedź
User
Utb
RMF czy Zet to jest jedno i to samo... Muzyka w stylu sieczki, umpa umpa i reklamy. W sumie to radio z jednym dużym blokiem reklamowym z małymi przerwami na płytką muzyczkę. A gdzie tam prowadzący? Który powie trzy słowa i ludzie myślą że prowadzi audycję. Przecież tam nie ma co prowadzić. Prowadzący to zapowiadacze utworów i żywe zegarki czytające godzinę. Fucha jak diabli. To naprawdę extra robota.. .
A w Trójce nic się nie zmienia k chyba nie ma na to szans. Jesiennej ramówki brak. Playlista praktycznie ta sama co w RMF. Oprawy muzycznej brak. Ciekawych audycji brak. Totalna klapa
0 0
odpowiedź