SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słuchacze wolą radio od MP3 i płyt CD

Radio wciąż cieszy się większą popularnością wśród amerykańskich konsumentów od odtwarzaczy MP3 i płyt CD.

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Sonoro, w którym udział wzięło 560 respondentów. W sumie spędzają oni około 16.800 godzin tygodniowo na słuchaniu dźwiękowej rozrywki pod różną postacią - informuje serwis MediaPost Publications.

39 procent czasu na tego typu rozrywkę badani przeznaczają na słuchanie radia FM wobec 23 procent na muzykę z odtwarzaczy MP3 oraz 18 procent na muzykę z płyt CD.

W przypadku radia wskaźnik wzrósł do 57 procent gdy wzięto pod uwagę również radio AM oraz radio internetowe.

Firma Sonoro co prawda nie podała dokładnych danych odnośnie radia online, ale z ostatniego badania przeprowadzonego przez firmy Arbitron i Edison Media Research wiemy, że regularnie słucha go około 54 miliony osób, stanowiących 21 procent amerykańskiej populacji.

źródło: MediaPost Publications

Dołącz do dyskusji: Słuchacze wolą radio od MP3 i płyt CD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl