SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tok+ Muzyka nową ofertą dla cyfrowych subskrybentów. Zamiast reklam - muzyka i informacje

Od czwartku, 20 maja, radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) dostępne jest też w nowej wersji - jako Tok+ Muzyka. Program w tej wersji nadawany jest bez reklam, stacja nadaje tylko muzykę, audycje i informacje. To oferta dla subskrybentów Tok FM Premium w każdym z pakietów, a w aplikacji można ją testować bezpłatnie przez 14 dni.

Program Tok+ tworzony jest na żywo i w pełni automatycznie. Nadawane są w nim te same audycje i informacje, co na antenie Tok FM, lecz treści komercyjne zastępują specjalnie dobrana muzyka oraz dodatkowe moduły informacyjne.

- Do tej pory subskrybenci Premium mogli wybierać między radiem na żywo, a samodzielnie ułożoną playlistą z audycji i podcastów. Teraz mogą posłuchać także informacyjnego radia z muzyką. Tok+ Muzyka łączy w sobie to, co słuchacze dobrze znają i lubią: audycje, cykle publicystyczne oraz najświeższe wiarygodne informacje, które uzupełnia muzyka - mówi Jarosław Śliżewski, szef digitalu Grupy Radiowej Agory.

Za wybór piosenek odpowiada Kamil Wróblewski

Za wybór piosenek do Tok+ odpowiada szef muzyczny stacji, Kamil Wróblewski. Nową, oprawę, wykorzystującą gatunki muzyczne z różnych stron świata stworzył Jarosław Gawlik.

- Stacja Tok+ Muzyka jest naturalną konsekwencją poszukiwania nowych możliwości dla radia w digitalu. Jako pierwsi w Europie wprowadziliśmy płatne subskrypcje za audycje i podcasty. Potem wdrożyliśmy automatyczne transkrypcje wszystkich audycji na tekst oraz analizę ich zawartości na platformach monitorujących internet. W tym roku zaczęliśmy tworzyć seriale audio, jak „Piecza" czy „Rzeczpospolita Kościelna". Teraz daliśmy słuchaczom unikalną możliwość wyboru stacji informacyjnej w dwóch wersjach - z komercją lub z muzyką - dodaje Śliżewski.

Oferta Tok FM Premium dostępna jest od 2015 roku. To płatny dostęp do oferty audycji, również archiwalnych oraz autorskich podcastów, wyłącznie w internecie. Pojawienie się nowej stacji w ofercie internetowej Tok FM wiąże się ze zmianami w cenniku dla nowych użytkowników (ostatnia podwyżka miała miejsce w 2018 roku). Teraz pakiet Podstawowy kosztuje 14 zł za miesiąc (w opcji 12-miesięcznej), Standardowy - 21 zł/mc, zaś MultiDostęp, w ramach którego słuchaczem dostają też dostęp do kanału RSS z podcastami - 28,50 zł za miesiąc.

Cyfrowa oferta radia Tok FM znalazła się na liście 50 płatnych subskrypcji na świecie (jedyne radio w zestawieniu). Radio ma 25,5 tys. cyfrowych subskrybentów.

W pierwszym kwartale br. udział radia Tok FM pod względem słuchania wyniósł 2,5 proc.

Dołącz do dyskusji: Tok+ Muzyka nową ofertą dla cyfrowych subskrybentów. Zamiast reklam - muzyka i informacje

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XXX
Jakieś 10 lat temu tok fm było super teraz słuchać się tego nie da.
0 0
odpowiedź
User
...
Dobry ruch - "target" TOK fm dostaje u konkurencji radio bez reklam. Sama się nie spodziewałam tego, jak bardzo podnosi to jakość słuchania.
0 0
odpowiedź
User
Antek
Jakieś 10 lat temu tok fm było super teraz słuchać się tego nie da.

Racja, zrobiło się radio oPOzycyjne...
0 0
odpowiedź